أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۱۷۱۱۱
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی ساوه گفت: حادثه رانندگی در آزادراه ساوه ـ همدان یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه 598 ، سرهنگ پرویز اسدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به سانحه رانندگی در این شهرستان اظهار داشت: صبح امروز به سبب وازگونی یک دستگاه خودروی لیفان در کیلومتر 3 عوارضی ساوه ـ همدان یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

وی افزود: این درحالی بود که در ابتدای سانحه هر 4 نفر مجروح شده بودند که متاسفانه در مسیر انتقال به بیمارستان یکی از مجروحان براثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

اسدی تصریح کرد: این حادثه در ساعت 9 صبح امروز در نزدیکی عوارضی اول این آزادراه رخ داد و یک کودک 5 ساله به دلیل شدت جراحات وارده جان سپرد و 3 سرنشین دیگر خوردو نیز مصدوم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ادامه داد: مصدومان با حضور تیم های اورژانس پایگاه جاده‌ای سیلجرد و شهر صنعتی کاوه با دریافت درمان پیش‌بیمارستانی برای پیگیری درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

وی افزود: براساس اعلام کارشناس پلیس راه، بی احتیاطی از جانب راننده و عدم کنترل به دلیل خستگی وخواب الودگی علت این حادثه بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها