يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۷۱۱۳
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
علیرضا زاکانی:
پروژه برجام با تمام نقاط مثبت و منفی اش پایان یافت و این دولت که دولت برجام بود، در بیش از یک سال گذشته نشان داد برای پسابرجام برنامه پیشرفت مشخصی ندارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود نوشت «پروژه برجام با تمام نقاط مثبت و منفی اش پایان یافت و این دولت که دولت برجام بود، در بیش از یک سال گذشته نشان داد برای پسابرجام برنامه پیشرفت مشخصی ندارد.

زاکانی در این مطلب تلگرامی تصریح کرده است: اکنون زمان تشکیل دولت اقدام است. دولت اقدام می تواند علاوه بر تیمار برجام و استفاده حداکثری از همه فرصتها و تهدیدهای آن، تمام جنبه‌های قدرت‌ داخلی ایران از جمله تولید ملی را فعال کند تا اقتصاد را از رکود و #جوانان را از #بیکاری نجات دهد و این کار صددرصد امکان پذیر است.

دولت اقدام بر پنج مولفه اصلی استوار خواهد شد:
انقلاب اسلامی و رهبری
قانون اساسی
دانش و تدبیر
اقتصاد مقاومتی
مردمسالاری دینی»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۴:۴۵ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
۰
۰
کاملا درست و بجا است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها