أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۱۷۱۱۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۹     ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بهمراه اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی استان قم صبح امروز با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز به‌همراه اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی استان قم، با آیت‌الله نوری همدانی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی آیت‌لله نوری همدانی ضمن ابراز خرسندی از این حرکت مردمی تاکید کرد: نیروهای انقلاب و همه کسانی که دلسوز انقلاب هستند باید با ایثار و تلاش خود همت کنند و بر یک نامزد ریاست جمهوری اجماع و اتفاق نظر کنند.

آیت‌الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به وحدت در عرصه انتخابات، وحدت را عامل موفقیت و تفرقه را موجب شکست دانست و تصریح کرد: دست اندرکاران جبهه مردمی بگردند و به فردی برسند که دارای ویژگی‌های نامزد اصلح باشد و همه از او حمایت کنند.

وی همچنین در پیامی به دست اندرکاران و سیاست گذاران جبهه مردمی گفت: برای انجام کارهای خوب و مفید همیشه مشکلاتی بوجود آورده‌اند ولی شما با توکل به خدا و با قوت و قدرت کارتان را ادامه دهید.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، گزارشی از روند فعالیتها و اقدامات انجام شده ارائه کرد.

رحیمیان ضمن ابراز تاسف از عملکرد برخی مسئولان گفت: متاسفانه مردم ما از مشکلات بسیاری رنج می‌برند و الان مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی هستند، اختلاس‌ها و مفاسد مالی و بانکی موجب ناراحتی و نارضایتی مردم شده است.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: جبهه مردمی نه به عنوان یک حزب جدید بلکه به عنوان جبهه‌ای واحد، همه نیروهای انقلاب را دور هم جمع می‌کند و هدف آن وحدت است.

« درحال حاضر در 450 شهرستان و استان دفتر جبهه مردمی راه اندازی شده و مجمع عمومی اول با سه هزار نفر از آحاد مختلف از نقاط کشور برگزار و جمع بندی اولیه صورت گرفته است و مجمع دوم نیز در فروردین سال96 تشکیل خواهد شد.»

وی در پایان ابراز امیدواری کرد جبهه مردمی با عنایت خداوند متعال به گزینه واحد و نامزد نهایی برسد.

در پایان دیدار حجت‌الاسلام آشتیانی به عنوان عضو شورای مرکزی جبهه و همچنین رئیس جبهه مردمی استان قم، توضیحاتی از روش رسیدن به گزینه واحد و سیاستهای در پیش رو خدمت این مرجع تقلید ارائه کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها