يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۷۱۳۹
زمان انتشار: ۱۷:۰۰     ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال گفت: نباید خودمان را گول بزنیم چون شانسی برای قهرمانی نداریم اما می‌توانیم نایب قهرمان شویم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ووریا غفوری با حضور در شبکه ورزش سیما در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال ایران گفت: این روزها در شرایط خوبی به سر می‌بریم و خدا را شکر که با حمایت مردم دو برد پیاپی به دست آوردیم و توانستیم دل آنها را شاد کنیم. فکر می‌کنم شرایط جدول خودش گویای همه چیز است.

وی در خصوص در دو بازی اخیر تیم ملی و حضورش به عنوان یار ثابت، گفت: خدا را شکر تیم ملی به ساختاری رسیده که نبود یک یا دو بازیکن تأثیر زیادی ندارد. کی‌روش کاری کرده که حتی اگر 4-3 نفر هم در ترکیب تیم نباشند، مشکلی به وجود نمی‌آید.

غفوری در خصوص پیوستنش به استقلال و دلایل آن اظهار داشت: من استقلال را از بچگی دوست داشتم و هیچ وقت نمی‌توانستم این موضوع را بگویم، چون فوتبال حرفه‌ای است، اما حالا که به این تیم اضافه شده‌ام راحت‌تر می‌توانم بگویم استقلالی بوده‌ام.

مدافع تیم ملی در خصوص نگاه کی‌روش به عملکرد بازیکنان گفت: او یک مربی کاملاً مصمم است و جدیت را به همه انتقال می‌دهد. کل بازیکنان تیم ملی می‌دانند که باید با جدیت در تمرینات شرکت کنند و باور کنید تمرینات ما بعضی مواقع از بازی‌ها هم سخت‌تر می‌شود. مسئولیت‌پذیری مهم‌ترین توصیه کی‌روش به بازیکنان است.

وی در خصوص دربی و حساسیت‌های این مسابقه افزود: از نظر هواداران این بازی خیلی مهم است و خدا را شکر می‌کنم که در بازی آخر ما برنده شدیم.

مدافع استقلال درخصوص اینکه شهرتش از حضور در شهرداری تبریز آغاز شد یا گلی که به رحمتی زد، خاطرنشان کرد: من در شهرداری به پرسپولیس گل زده بودم، ولی بازی‌هایم دیده نمی‌شد، اما فکر می‌کنم گلی که از فاصله دور به رحمتی زدم استارت شهرتم بود و مزد زحماتم را با آن گل گرفتم.

غفوری در خصوص دلایل مصدومیت‌هایش گفت: امسال دهمین سال است که در لیگ برتر حضور دارم و در 8 سال گذشته اصلاً نمی‌دانستم مصدومیت چیست. زمانی که در سپاهان بودم به تیم ملی هم دعوت شدم و فکر می‌کنم ریکاوری خوبی نداشتم، چون بازی‌ها فشرده بود. یک مشکل هم در زانویم به وجود آمد که در سپاهان آن را تشخیص ندادند، ولی خدا را شکر امسال آن را عمل کردم، ولی باور کنید فشار بازی‌ها آنقدر زیاد است هنوز نتوانسته‌ام به آن آمادگی دلخواه خود برسم.

وی در خصوص سبک کار علیرضا منصوریان اظهار داشت: او مربی‌ای است که لیاقت خود را ثابت کرده و فصل گذشته هم می‌توانست در نفت موفق شود، اما مقداری کارش را دیر شروع کرد و با وجود اینکه امسال هم در نیم‌فصل اول شروع خوبی نداشتیم، ولی حالا به شرایط خوبی رسیدیم و به نظرم او سبک جدیدی در مربیگری را در ایران آغاز کرده است، به‌خصوص در ریکاوری‌ها برنامه‌های نویی دارد و خیلی جدی کارش را دنبال می‌کند.

مدافع استقلال درخصوص اینکه آیا شانسی برای لژیونر شدنش قائل است یا خیر، گفت: من 29 سال سن دارم و فکر می‌کنم برای لژیونر شدن کمی دیر باشد چون در فوتبال اروپا همه به دنبال بازیکن 20 ساله هستند. انتخابات اشتباه هم باعث شد تا به آرزوی فوتبالی‌ام نرسم، ولی امیدوارم تیم ملی به جام جهانی برود و ما از حضور در جام جهانی لذت ببریم.

وی درپاسخ به این سوال که دوست دارد مقابل چه تیم هایی بازی کند، گفت: دوست دارم مقابل تیمی مثل اسپانیا در جام جهانی بازی کنیم و دو تیم دیگر گروهمان هم آسان باشند.

غفوری در پاسخ به این سوال که دوست داشت در کدام تیم اروپایی بازی کند، افزود: دوست داشتم در منچستر بازی کنم.

وی در خصوص با کیفیت‌ترین تیم فوتبال ایران در سال 95 نیز تأکید کرد: بازیکن باکیفیت زیاد است ولی وحید امیری که من موفق نشدم مقابلش بازی کنم و مهدی ترابی از بازیکنان باکیفیت سال 95 بودند.

به گزارش فارس، ووریا غفوری در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند از رده سوم بالاتر برود، گفت: صد درصد. نمی‌توانیم برای قهرمانی خودمان را گول بزنیم چون دیر جنبیدیم، ولی مطمئناً می‌توانیم نایب قهرمان شویم.

مدافع استقلال در خصوص برنامه این تیم در آسیا نیز گفت: ما طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که ان‌شاءالله تا فینال لیگ قهرمانان اسیا پیش برویم.

غفوری در خصوص بزرگ‌ترین نقطه قوت استقلال در فصل اخیر تأکید کرد: به نظر من یکدست بودن بزرگ‌ترین نقطه قوت استقلال محسوب می‌شد.

وی در خصوص اینکه آیا مصدومیت‌ها مانع از موفقیت و صدرنشینی استقلال شد یا خیر، گفت: منصوریان کلاً اعتقادی به این ندارد که فقط 11 بازیکن بازی کند. او می‌گوید دوست دارد آخر فصل اکثر بازیکنان بازی کرده باشند و اگر یک زمان تیم دچار مشکل شد، او از لحاظ بازیکن لنگ نماند.

مدافع استقلال درخصوص اینکه چرا سپاهان دچار مشکل شده است، افزود: بزرگ‌ترین مشکل از نظر من ضعف مدیریت است و شاید به خاطر این حرف از من ناراحت شوند، اما ضعف مدیریتی باعث بروز چنین مشکلاتی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها