أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۷۲۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۱۲ فروردين ۱۳۹۶
در روزهای گذشته تصویری از مجری برنامه نود منتشر شد که داشت چیزی را برای پلیس راهنمایی رانندگی توضیح می‌داد.
به گزارش پایگاه 598، تصویر عادل فردوسی پور 8 دقیقه پیش از آغاز دیدار ایران- چین، توضیح تصویری بود که دست به دست در فضای مجازی چرخید و حکایت از تخلف رانندگی عادل فردوسی پور داشت. فردوسی پور که برای گزارش بازی ایران و چین راهی ورزشگاه آزادی بود، با بسته بودن مسیرهای اطراف این بزرگراه روبه رو شد. او درباره این تصویر به خبرآنلاین می گوید: درباره عکسی از من منتشر شده باید بگویم ببخشید ولی واقعا دیر شده بود و همه راهها هم بسته بود و من مجبور شدم یک تخلف مِلو انجام بدهم. او در توضیح تخلف مِلو هم می گوید: مجبور شدم لاین مخالف ورزشگاه و دوربرگردان اتوبان را به صورت ورود ممنوع بیایم، البته خیلی هم با احتیاط آمدم اما امیدوارم دیگر مجبور نشوم چنین تخلفی انجام بدهم. 

فردوسی پور در پایان می گوید: عکسی هم که از من منتشر شده، لحظه ای است که داشتم برای پلیس راهنمایی رانندگی توضیح می دهم که به چه دلیل این تخلف را انجام داده ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
۰
۱
توجیه .....................
آقا تو فوتبال دم از قانون میزنه
توی فوتبال کلی سرمایه و تمرین و زحمت (مثلا زحمت) میکشن تا ببرن بعد اشتباه داوری، بازی جوانمردانه( یکی افتاده رو زمین تو توپ را بزن بیرون تا یه آب قند بدیم اون و...) و...
واقعا مضحکه این فوتبال
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها