امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۱۷۲۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۱۳ فروردين ۱۳۹۶
خبرگزاری آسوشیتدپرس با توجه به رویکردهای دولت جدید آمریکا از سرنوشت حسن روحانی در انتخابات پیش رو ابراز نگرانی کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، خبرگزاری آسوشیتدپرس در تحلیلی روز شنبه نوشت مواضع تند دولت ترامپ علیه ایران به تقویت مخالفان دولت روحانی در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ایران تبدیل شده است. 

این رسانه آمریکایی نوشته مواضع تند رئیس‌جمهور آمریکا به تقویت «احساسات ضد آمریکایی» منجر شده و این موضوعی است که گروه‌های مخالف دولت روحانی می‌توانند از آن پایگاهی برای عنوان صف‌آرایی در برابر  طرفداران تعامل با واشنگتن استفاده کنند. 

سروش فرهادی، تحلیلگر مسائل سیاسی با استفاده از لفظ «تندرو» برای مخالفان روحانی می‌گوید: «مواضع ترامپ درباره ایران می‌تواند به تخریب فرصت‌های روحانی منجر شود چرا که  به تندروها مجال می‌دهد تا سیاست خارجی او برای تعامل و مذاکرات با غرب و رقیبان منطقه‌ای ایران را مورد سرزنش قرار دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۶
۰
۰
همه از اینکه دور بعد روحانی رئیس جمهور نشود و یا رد صلاحیت شود نگرانند خصوصا امریکا و اروپا و اسرائیل و ....... روحانی مردی برای همه فصول و همه علایق از صفر تا صد . با همه کنار میاید چون اسلامش از نوع امریکایی است .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها