يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۷۴۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال
هفته بیست و ششم لیگ برتر روز چهارشنبه با انجام ۲ مسابقه آغاز می‌شود و پرسپولیس صدرنشین به مصاف پیکان می‌رود و سیاه جامگان میزبان استقلال خوزستان است.

به گزارش پایگاه 598، هفته بیست و ششم لیگ برتر روز چهارشنبه با انجام دو دیدار آغاز می‌شود. در تهران پرسپولیس صدرنشین به مصاف پیکان می‌رود و در مشهد هم سیاه‌جامگان میزبان استقلال خوزستان است.

نگاهی به این دو مسابقه می‌اندازیم:

پرسپولیس- پیکان؛ پیکان سواری سرخپوشان و برانکو

 پرسپولیس سال 96 را با شکست آغاز کرد با این حال هنوز هم با اختلاف 9 امتیازی نسبت به استقلال که در رده دوم جدول است در صدر قرار دارد. پرسپولیس قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل پیکانی قرار بگیرد که آخرین بازی‌اش را در لیگ برتر با پیروزی پشت سرگذاشته است. برانکو گفته سرخپوشان با کسب 7 امتیاز از 5 مسابقه باقی‌مانده قهرمان لیگ خواهند شد. بنابرین شاگردان برانکو در صورت پیروزی در این بازی نیمی از راه قهرمانی را طی می‌کنند. سرخپوشان در این مسابقه فقط فرشاد احمدزاده را به دلیل مصدومیت احتمالا در اختیار نخواهند داشت و رامین رضائیان هم که همچنان در فهرست سیاه سرمربی پرسپولیس است. پیکان هم برای رسیدن به رتبه چهارم تلاش می‌کند. شاگردان مجید جلالی دغدغه مشکلات مالی ندارند و می‌توانند با خیالی آسوده مقابل پرسپولیس به فوتبال فکر کنند. در حالیکه تنها دغدغه سرخپوشان کسر 6 امتیاز از این تیم از سوی فیفاست. پیکان سواری برانکو و شاگردانش با حضور هواداران می‌تواند تماشایی‌ترین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر را رقم بزند.

سیاه جامگان- استقلال خوزستان؛ تلاش میثاقیان برای فرار از سقوط

سیاه جامگان در سه بازی اخیرش مساوی کرده اما این تیم هفته‌هاست که رنگ برد را ندیده و آخرین پیروزی سیاه جامگان در هفته چهاردهم مقابل ماشین سازی رقم خورده است. شاگردان میثاقیان اگر در این بازی پیروز شوند به طور موقت هم که شده یک پله در جدول لیگ صعود می‌کنند و به رده چهاردهم می‌رسند. استقلال خوزستان هم که در صدر گروهش در لیگ قهرمانان آسیاست شاید به این بازی به چشم یک بازی تدارکاتی حساس قبل از رقابت آسیایی نگاه کند زیرا آبی‌پوشان اهوازی نه دغدغه سقوط دارند نه نگران صعود هستند. این تیم در رده هشتم جدول است. در صورت پیروزی سیاه جامگان، رقابت در بین 4 تیم ته جدول فشرده‌تر حساس‌تر دنبال خواهد شد.

برنامه مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر:

چهارشنبه 16 فروردین 96

پرسپولیس- پیکان تهران ساعت 18:50 ورزشگاه آزادی تهران

سیاه جامگان مشهد- استقلال خوزستان ساعت 16 ورزشگاه ثامن مشهد

پنجشنبه 17 فروردین 96

ذوب آهن اصفهان- صنعت نفت آبادان ساعت 17:45 ورزشگاه فولادشهر اصفهان

گسترش فولاد تبریز- استقلال تهران ساعت 17:30 ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

جمعه 18 فروردین 96

فولاد خوزستان- فولاد مبارکه سپاهان ساعت  19 ورزشگاه غدیراهواز

سایپا تهران- نفت تهران ساعت 17:30 ورزشگاه پاس قوامین

ماشین سازی تبریز- پدیده خراسان ساعت17 ورزشگاه یادگار امام تبریز

صبای قم- تراکتورسازی تبریز ساعت 19 ورزشگاه یادگار امام قم


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها