يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۷۴۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
بازيكن پيشين پرسپوليس گفت: وقتي علي پروين، بزرگ و شناسنامه پرسپوليس به برانكو در مورد رضاييان رو مي‌زند اما او نمي‌پذيرد ديگر كاري از دست من و امثال من برنمي‌آيد.

به گزارش پایگاه 598، تسنيم نوشت: رضا شاهرودي در مورد تصميم نهايي برانكو ايوانكوويچ در مورد رامين رضاييان، اظهار داشت: برخلاف آنچه از قول من عنوان شده در مورد قضيه رضاييان بايد بگويم هر تصميمي به صلاح پرسپوليس باشد را مي‌پذيرم.

وي افزود: به عنوان يك پرسپوليسي قديمي اعتقادم اين است كه پرسپوليس از هر فردي مهم‌تر است و فرقي نمي‌كند آن فرد رامين رضاييان باشد يا بازيكن ديگري. اينكه برخي از قول من خلاف اين موضوع را نوشته‌اند را تاييد نمي‌كنم و چنانچه پيش از اين گفتم كه براي بازگشت رضاييان به پرسپوليس پادرمياني مي‌كنم دليلش اين بود كه هواداران براي من كامنت گذاشته و خواهان اين مي‌شدند كه براي بازگشت رامين پادرمياني كنم. من هم گفتم هر مربي كه روي نيمكت پرسپوليس مي‌نشيند بايد صداي هواداران ميليوني اين تيم را هم بشنود اما وقتي علي پروين بزرگ و شناسنامه پرسپوليس به برانكو در مورد رضاييان رو مي‌زند اما او نمي‌پذيرد ديگر كاري از دست من و امثال من برنمي‌آيد.

بازيكن پيشين پرسپوليس با بيان اينكه كار رضاييان از بخشش گذشته بود، تصريح كرد: حتما رضاييان خطاي بزرگي مرتكب شده يا چند بار خلاف ميل برانكو عمل كرده كه برانكو تحت هيچ شرايطي راضي به بازگشت اين بازيكن به تيمش نيست. به هر حال بايد به تصميم برانكو احترام گذاشت چرا كه وي صلاح تيمش را در اين تصميم در نظر گرفته است.

شاهردوي در واكنش به اين موضوع كه گفته مي‌شود دليل شكست پرسپوليس در دو بازي اخير به خاطر غيبت رضاييان بوده است، عنوان كرد: اصلا اين موضوع را قبول ندارم چرا كه فوتبال يك بازي گروهي است و تيمي مثل پرسپوليس بارها نشان داده به يك يا دو بازيكن وابسته نيست. اگر پرسپوليس در دو بازي اخيرش خوب نتيجه نگرفت بيشتر به خاطر خستگي و فشردگي بازي‌ها بود. در بازي با نفت آبادان بازيكنان ملي‌پوش پرسپوليس چندان سرحال نبودند اما با اين حال پرسپوليس تيم برتر ميدان بود و روي يك حمله دروازه‌اش باز شد. شك نكنيد پرسپوليس با شكست پيكان  قهرماني خود را تقريبا قطعي خواهد كرد.

پيشكسوت پرسپوليس درباره آينده رضاييان گفت: مديريت باشگاه پرسپوليس اعلام كرده قصد انتقال رضاييان را دارند كه تصميم درستي است. من هم به اين بازيكن توصيه مي‌كنم به تيمي خارج از ايران برود تا در كنار پيشرفت از حواشي هم به دور باشد، هر چند بايد ديد آيا تيم خارجي علاقمند به جذب رضاييان هست يا نه.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها