أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۷۴۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
در نطق میان‌دستور؛
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیکاری در کشور گفت: مشکلات کشور ناشی از مدیریت ناامید، بی‌حال و غیرانقلابی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 15 فروردین) در نطق میان‌دستور خود با اشاره به سیاست اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی ساختاری نظام‌مند دارد که در آن تهدیدها به فرصت تبدیل می‌شوند و زمینه رشد و توسعه اقتصادی و نهایتاً عدالت اجتماعی از دل آن به وقوع می‌پیوندد.

وی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی هدفی بزرگ است، گفت: نتیجه تحقق اقتصاد مقاومتی قطع وابستگی و جلوگیری از فشارهای اقتصادی دشمنان خواهد بود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس با اعلام اینکه مهمترین مشکل کشور بالا بودن نرخ بیکاری است، تصریح کرد: بیشترین نرخ بیکاری مربوط به فاصله سنی بین 20 تا 24 سال است که این میانگین سنی عموماً تازه‌واردهای بازار کار هستند و پرانرژی‌ترین بخش جوانان فعال کشور را تشکیل می‌دهند که عدم استفاده از این نیروی کار اتلاف منابع بزرگی برای کشور است.

چنارانی با اشاره به مشکلات به وجود آمده ناشی از بیکاری در کشور، خاطرنشان کرد: بیکاری سبب به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی در کشور می‌شود و همچنین بیکاری یکی از عوامل به وجود آمدن جمعیت مجرد در میان جوانان است.

وی با تأکید بر اینکه معضل اشتغال اکثر خانواده‌ها را درگیر کرده و معیشت مردم با چالش مواجه شده است، گفت: باید قوای سه‌گانه همه با همکاری یکدیگر مسئله بیکاری را حل کنند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس در بخش دیگر نطق خود با ابراز "در چند سال اخیر شاهد بی‌سابقه‌ترین  رکود اقتصادی در کشور بوده‌ایم"، تصریح کرد: وضعیت معیشت مردم بسیار نگران کننده است که لازم است برای حل این معضل هرچه سریع‌تر راهکاری اندیشیده شود.

چنارانی تأکید کرد: چندین سال است که تقاضای مردم و رهبری مقاوم‌سازی اقتصاد، ایجاد اشتغال و حل مشکلات تولید است، ولی متأسفانه توفیق چندانی حاصل نشده و این مشکلات زمانی حل می‌شود که مدیریت انقلابی، فعال و کارآمد بر کشور حاکم شود. همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند این مشکلات کشور ناشی از ضعف مدیریت بی‌حال، غیرانقلابی و ناامیدی است که امیدواریم ملت ایران در 29 اردیبهشت این مشکل را علاج کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها