أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۷۵۰۳
زمان انتشار: ۱۷:۱۱     ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
وزارت دفاع روسیه در پی اتهاماتی مبنی بر دست داشتن در حمله شیمیایی به استان ادلب،‌ اساسا هرگونه حمله هوایی به این استان را رد کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، همزمان با اتهامات معارضان به دولت سوریه و روسیه در حمله شیمیایی به استان ادلب، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که به طور کلی هیچ حمله هوایی به ادلب و شهرک «خان شیخون» صورت نگرفته است.

ارتش سوریه نیز پیش از این هرگونه حمله شیمیایی به استان ادلب را شدیدا رد و تأکید کرده بود که «ارتش سوریه از سلاح شیمیایی استفاده نکرده و نخواهد کرد»

خبرگزاری رویترز بعد از ظهر امروز مدعی شد که در حمله شیمیایی به ادلب که تحت سیطره تروریست‌هاست، 58 نفر از جمله 11 کودک کشته شده‌اند. در حالیکه هنوز هیچ ابعادی از این حادثه مشخص نشده است، رسانه‌ها و شخصیت‌های عربی- غربی، دولت سوریه را مسئول دانسته‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها