أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۷۷۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بنده سه گروه از مطمئن‌ترین دوستانم را به عنوان مشاور برای بررسی برنامه‌ها به کار گرفته‌ام که تا امروز هم نتیجه خوبی داده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از الف، سید عزت‌الله ضرغامی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز در دومین مجمع ملی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» که در مجموعه شهر آفتاب در حال برگزاری است، با اشاره به اهمیت افکارعمومی، گفت: افکارعمومی از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل در قرآن کریم بارها به پیامبر اسلام خطاب شده که با زبان مردم با آنها سخن بگوید. 

وی افزود: یکی از آسیب‌های جریان اصول‌گرایی که امروز تبدیل به جریان انقلاب شده، این است که معمولا در جلب افکارعمومی ضعیف عمل کرده است. 

ضرغامی اظهار داشت: جبهه انقلاب در دوره‌های اخیر ریاست‌جمهوری موفق نبوده و علیرغم اینکه نیروهای انقلابی جزو بهترین و دلسوزترین نیروهای کشور هستند، نتوانسته‌اند با افکارعمومی درست کار کنند و نوع مواجهه نیروهای انقلاب با مردم در خیلی دوره‌ها نتیجه عکس داده است. 

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما ادامه داد: حتی در سال 84 هم آقای احمدی‌نژاد منتخب اصولگراها نبود و فرد منتخب اصولگراها فرد دیگری بود که نفر ششم شد. در سال 92 هم تابلویی که از اختلافات در جریان اصولگرایی دیدیم در حد اعلاء خود بود و دیدیدم که نمی‌توانیم بین خودمان وحدت ایجاد کنیم تا مردم به ما اعتماد کنند. 

وی با بیان اینکه در این دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با پدیده جدی فضای مجازی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: دشمن و جناح رقیب برای این استفاده از فضای مجازی برنامه‌های زیادی دارند و بسیاری از صفحات مجازی را خریداری کرده و با مدیران آنها هم رایزنی‌هایی داشته‌اند. 

ضرغامی گفت: امروز در میان احزاب گسترده و فراگیر و در غیاب اشخاص کلیدی و تاثیرگذار، راه‌اندازی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از مواردی است که تصورش برای دشمن موجب تصدیق می‌شود.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما ادامه داد: اگر این جبهه ایجاد نمی‌شد و یا اینکه موفق نشود، معلوم نبود ساز و کار نیروهای انقلاب برای حضور در عرصه سیاسی چگونه بود، لذا پاسداری از این نهال نوپا برای تبدیل شدنش به یک شجره طیبه بسیار مهم است. 

وی تصریح کرد: تشکیل این مجمع و حضور 3 هزار نفر از نیروهای انقلاب در آن، اولین تضمین برای نیروهای انقلاب است و برای اینکه کوچک‌ترین شبهه‌ای در رای امروز شما پیش‌ نیاید می‌بایست به صحبت‌های بنده و همه دوستان با دقت عنایت کرده و سپس رای دهید. 

ضرغامی اظهار داشت: آقای جلیلی یک نیروی انقلابی و متعهد است که همه ما ایشان را می‌شناسیم، اما اگر آقای جلیلی نگران ساز و کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب است، ما باید به ایشان احترام بگذاریم و آن قدر خوب کار کنیم تا آقای جلیلی و دیگران در جریان انتخابات با ما همراهی کنند. 

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: البته مراقبت‌هایی لازم است تا دچار خطای راهبردی نشویم و به افرادی مثل آقای جلیلی که نگران جبهه هستند، اضافه نشود. 

وی با بیان اینکه در تمام دوره‌های ریاست‌جمهوری، روسای جمهور برای دو دوره انتخاب شده‌اند، گفت: این اولین دوره‌ای است که ما برداشت جدی داریم که این اتفاق در انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌افتد و شما باید کسی را انتخاب کنید که بتواند این راه را بپیماید. 

ضرغامی با اشاره به بعضی برنامه‌های خود برای ورود به صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم، خاطرنشان کرد: بنده سه گروه از مطمئن‌ترین دوستانم را به عنوان مشاور برای بررسی برنامه‌ها به کار گرفته‌ام که تا امروز هم نتیجه خوبی داده و این برنامه‌ها با 20 اولویت مهم که بیشتر آنها اقتصادی است به زودی منتشر خواهد شد. 

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما ادامه داد: در مملکت ما به اندازه کافی در مورد موضوعات مهم قانونی تصویب شده و نهادهای اجرایی هم برنامه‌هایی را اجرا کرده‌اند، مثلاً سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که در انتهای سال 92 توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد و یا سیاست‌های کلی برنامه توسعه پنج ساله ششم کشور که ایشان ابلاغ کردند حرف خوبی نیست که زده نشده باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته دولت آقای روحانی برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ستادی تشکیل داد و گزارشی‌ هم از اقدامات خود خدمت مقام معظم رهبری دادند و ایشان هم تایید کردند که در بعضی بخش‌ها کارهایی انجام شده است.

ضرغامی ادامه داد: بسیاری از حرف‌های خوبی که امروز افراد مختلف می‌گویند، در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری وجود دارد، ولی ننوشتن رویه اجرایی بزرگ‌ترین مشکل کشور در جهت اجرایی نشدن این برنامه‌هاست. 

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: همچنین ما در کشور مشکل مدیریت داشته‌ها را داریم که به نظر من اسطوره‌ این موضوع در جهت اجرای مدیریت داشته‌ها شهید طهرانی‌مقدم بود. 

وی در پایان گفت: بنده نگاه استانی به مدیریت کشور دارم و معتقدم راه کلیدی حل بسیاری از مشکلات و اجرای برنامه‌ها در کشور اجرای مدیریت استانی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها