أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۷۷۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
یادداشت ۵۹۸:
وحید عزیزی
 وزیر میلیاردر دولت یازدهم که چندی پیش بخاطر بی احترامی به خانواده جانباختگان حادثه قطار تبریز-مشهد در صدر رسانه ها قرار گرفته بود، باز هم حاشیه ساز شد.

 امروز در حاشیه نشست هیئت دولت؛ خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از عباس آخوندی در مورد «مرجوعی بودن هواپیماهای خریداری شده» سوال میپرسد و جناب وزیر که ظاهرا دلش از جایی پر بوده؛ در اقدامی خارج از عرف به میکروفن این خبرنگار حمله ور میشود و خطاب به او میگوید: خبرنگار باید یک جو عقل داشته باشد!!

حال فارغ از اینکه در ماجرای پیش آمده رفتار چه کسی دلالت بر #بی_عقلی میکند، باید یادآور شویم آخوندی همان وزیری است که در جریان حادثه قطار تبریز-مشهد با سخنانی نابجا در مورد بیمه بودن مسافران قطار؛ بر زخم خانواده جانباختگان این حادثه نمک پاشید و غم و اندوه آنان را دوچندان کرد.

 رفتارهای توهین آمیز این وزیر به همین یکی-دو مورد ختم نمیشود، وی بیست روز پیش نیز در بازدید از فرودگاه مهرآباد غیظ ش را بر سر یک مسافر خالی کرده بود.

ماجرا از این قرار بود
مسافری که نسبت به تعرفه 200 هزار تومانی پارکینگ مهرآباد معترض است؛ با دیدن تیم حفاظت آخوندی سعی میکند اعتراض خود را به گوش جناب وزیر برساند اما عباس آخوندی که ظاهرا خودش را بالاتر از مردم عادی میداند؛ با سخنانی تحقیر آمیز و آکنده از نیش و کنایه با او برخورد میکند و میگوید:‌ «چرا با خودرو شخصی می‌آیید که از شما 200 هزار تومان پول بگیرند... خب با تاکسی بیایید . ما وظیفه نداریم برای کسی اینجا 8 روز پارکینگ تهیه کنیم، اصلا باید بیشتر هم از شما بگیرند.»

 هرچند سر زدن چنین رفتارهایی از یک وزیر یا یک مقام بلندپایه بعید بنظر میرسد اما اگر نیم نگاهی به کارنامه سایر مقامات دولت یازدهم بیاندازیم جواب این سوال را خواهیم گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
۰
۰
پشتش گرم است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها