أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۷۷۹۳
زمان انتشار: ۱۷:۳۱     ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی امروز با حضور سه هزار نفر از اعضای مجمع و شخصیت‌های سیاسی برگزار و رئیسی، زاکانی، بذرپاش، قالیباف و فتاح به عنوان ۵ کاندیدای جبهه مردمی انتخاب شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز 17 فروردین با حضور سه هزار نفر از اعضای مجمع، رئیس و اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و برخی از شخصیت‌های برجسته سیاسی در مجتمع فرهنگی شهر آفتاب در جوار مرقد مطهر حضرت امام(ره) آغاز شد.

عزت‌الله ضرغامی، علی نیکزاد، رستم قاسمی، حمیدرضا حاجی بابایی و... ازجمله حاضران در این مجمع هستند.

در اولین مجمع جبهه مردمی 10 نفر حائز اکثریت آرا شدند و قرار است امروز از بین این 10 نفر 5 کاندیدای اصلی جبهه مشخص شود.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، نامزدهای حاضر در این مجمع 20 دقیقه برای ارائه برنامه های خود زمان خواهند داشت و پس از آن رای گیری از اعضای مجمع انجام و نتیجه اعلام می‌شود.

با پایان مرحله شمارش آرا دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اسامی پنج نامزده نهایی این جبهه که از میان 10 کاندیدا انتخاب شده اند، به شرح زیر است:

حجت الاسلام رئیسی 2147  رای

زاکانی 1546 رای

بذرپاش 1404 رای

قالیباف 1373 رای

فتاح 994 رای

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها