يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۷۷۹۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
رئیس‌جمهور روسیه در گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، گفت اتهام‌زنی به دولت سوریه بدون انجام تحقیقات کامل، غیرقابل قبول است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه روز پنج‌شنبه در گفت‌وگوی تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، از اتهام‌زنی به دولت سوریه انتقاد کرد.

به نوشته خبرگزاری «اینترفکس»، پوتین با انتقاد از نسبت دادن حادثه «خان شیخون» به دولت سوریه، به نتانیاهو گفت: «تا زمانی که تحقیقات کامل و جامعی در مورد این حادثه صورت نگرفته، اتهام‌زنی‌های بی‌پایه و اساس به دولت سوریه غیر قابل قبول است.»

پوتین همچنین انجام تحقیقاتی بی‌طرفانه از سوی نهادهای بین‌المللی در مورد این حادثه را خواستار شد.

نتانیاهو از جمله مقاماتی بود که بلافاصله پس از حادثه شیمیایی ادعایی در حومه ادلب، دولت سوریه را متهم کرد.

دو روز پیش رسانه‌های وابسته به معارضین سوری مدعی حمله شیمیایی به منطقه «خان شیخون» در جنوب ادلب شدند. 

در پی این گزارش‌ها، دولت و ارتش سوریه با صدور بیانیه‌ای هرگونه استفاده از مواد شیمیایی را رد کردند. وزارت دفاع روسیه ساعتی بعد اعلام کرد انتشار این مواد ناشی از انفجار یک انبار تسلیحات شیمیایی متعلق به گروه‌های مسلح مخالف دولت سوریه در اثر حمله هوایی بوده است.

با وجود آنکه هنوز هیچ تحقیقات مستقلی در مورد این حادثه صورت نگرفته، دولت‌ها و رسانه‌های غربی دمشق را عامل این حادثه معرفی کرده‌ و در حال اعمال فشار به دولت سوریه هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها