أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۷۸۰۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
رئیس‌جمهوری برخلاف همیشه جای «برجام»، «امنیت ایران» را بزرگ‌ترین دستاورد دولت تدبیر و امید دانست و گفت: ایران در راه تکمیل دانش هسته‌ای عقب‌نشینی نکرده و مسکوت نمانده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حسن روحانی دقایقی پیش در دیدار با فعالان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان سمنان در سالن هلال احمر این شهر با تبریک سال جدید اظهار داشت:  برای من تمام کوچه‌ها و خیابان‌های استان سمنان، خاطرات دوران کودکی و نوجوانی را تداعی می‌کند و  این استان همواره مردمانی غیور و باعزت داشته و دارد.

 وی تصریح کرد: گویش‌ها و لهجه‌هایی در استان سمنان وجود دارد که به زیبایی این استان افزوده است؛ زبان سرخه‌ای هم در جنگ تحمیلی به درد ما خورد و هم در مذاکرات هسته‌ای از این زبان استفاده کردیم.

رئیس‌جمهوری اضافه کرد: 18 طرحی که امروز در استان سمنان افتتاح شد، نمونه‌ای از تلاش مردم و دولتمردان در این استان بود؛  تا امروز هر چه به دست آورده‌ایم، در سایه امید و توکل به خدا و اعتماد مردم بوده است.

روحانی با بیان اینکه امروز ایران از لحاظ آرامش و امنیت در زمره نمونه‌های برتر دنیاست، افزود: سپاه، بسیج، ارتش و نیروهای انتظامی و امنیتی بسیار تلاش می‌کنند و اقتدار و امنیت ما مرهون اعتماد و انسجام ملی ایرانیان است.

وی تصریح کرد: افتتاح راه‌آهن شهری تهران- گرمسار و طرح‌های دولت برای حومه آن، اقدام مناسبی در راستای کاستن از بار جمعیتی تهران است و نشان می‌دهد که می‌توانیم تحولی بزرگ در کشور ایجاد کنیم.

رئیس‌جمهوری افزود: تا دیروز صدور قطعنامه‌های تهدید کشورهای جهان علیه ایران را شاهد بودیم و امروز معاهدات و تفاهم‌نامه‌های همکاری‌های دولت‌های دنیا با ایران بسته می‌شود.

روحانی با بیان اینکه بزرگ‌ترین دستاورد دولت تدبیر و امید، امنیت ایران است، گفت: به‌زودی خبرهای خوشی از دستاوردهای هسته‌ای ایران خواهیم شنید که ثابت می‌کند ملت و دولت ایران در راه تکمیل دانش هسته‌ای خود عقب‌نشینی نکرده و مسکوت نمانده است.

وی تصریح کرد: به لطف خداوند متعال، روزبه‌روز از لحاظ فرهنگی شرایط مناسب‌تری پیدا می‌کنیم.

رئیس‌جمهوری افزود:‌ خوشحالیم که برای نخستین بار در کشور به‌واسطه یک حادثه (پلاسکو) بدون دخالت دولتی‌ها گزارش ملی تهیه شد و این نشان می‌دهد ما دنبال شفافیت اقدامات و تحقق حقوق شهروندی هستیم.

روحانی با بیان اینکه امید بعد از امنیت و آرامش دستاورد دیگر دولت بود، افزود: برخی از آمارها و افتخارات ملی ما حتی در 60 سال گذشته نیز بی‌نظیر بوده است.

وی تصریح کرد: به لطف خداوند متعال، پس از سال‌های مدید در سال 94 صادرات کشور بر واردات برتری یافت و طبق آمارهای رسیده در سال گذشته نیز بیش از 300 میلیارد ریال افزایش صادرات بر واردات داشتیم.

رئیس‌جمهوری افزود: برای نخستین بار ما در چند هفته آینده در زمینه بنزین خودکفا خواهیم شد و صادرکننده بنزین خواهیم بود.

روحانی بیان کرد: در انتخابات آتی نیز به هیچ‌کس اجازه نخواهیم داد تا مردم را از رفتن پای صندوق‌های رأی مأیوس کند و ملت ایران در روز بزرگ انتخاب با حضور گسترده و حداکثری خود حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
کذب محض
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
۱
۰
رئیس جمهوری که در مقابل دشمن ملت خود بر میز مذاکره ،ادعا دارد خزانه اش خالی است!
وزیر خارجه چنین رئیس جمهوری که ادعا می کند آمریکا با یک بمب سیستم دفاعی کشورش نابود می شود!
آیا دستاوردشان تامین امنیت ملی است؟!
چقدر قبیح و بی شرمند آنان که چنین بی پروا دروغ می گویند!
امنیت کشور به یمن برکت وجود سپاه قدرتمند،ارتش دلاور و بسیج دریا دل و نترسی است که نفس دشمن را بریده اند.سربازان گمنام امام زمان عج و نیروی انتظامی
در کنار این مولفه های قدرت ،امروز سد قدرتمند بازردارنده در برابر هر تهدید داخلی و خارجیند نه وجود مشتی مسئول ترسو که با تشر دشمن کشتی کمکهای انسان دوستانه مان بجای یمن سر در جیبوتی در می آورد و ماهواره مخابراتیمون بجای فضا و در آستانه پرتاب ،سر از انبار در می آورد!
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
۲
۰
جناب روحانی تو با حرفها و کارهایت ابروی مملکت را بردی . دیگر بس است اینهمه خودستایی . همه را خسته کردی اینقدر دروغ گفتی . بگو اشتباه کردم و قال قضیه را بکن . تو به کار رئیس جمهوری نمیامدی .
پاسخ
ارشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
۳
۰
مگر قبل از این جناب کشور نا امن بوده؟؟؟ چه غلو هایی که آدم از این مرد نمی شنود البته اول هم خودش گفت دولتش دولت راستگویان است...!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
۱
۰
اتفاقا در این دوره با اینکه اینهمه باج دادیم تهدیدات صدها برابر شده هم از طرف امریکا و اسرائیل غاصب و هم از طرف کشورهای بند انگشتی
پاسخ
شاه دزد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
۱
۰
اقای روحانی شما که در قضیه برجام توافقات محرمانه بر سر قدرت موشکی و فضایی و زمین گیر کردن انها را داشتی و پس از برجام اجازه پرتاب ماهواره های ساخنه شده را ندادی و ازمایش های موشکی را هم لغو کردی تا دل کدخدا را بدست بیاری ... همه اینها از چشم مردم پنهان نمانده ... تو که اصلا اعتقادی به امنیت .. استقلال .. عزت و شرف ایران نداری ... حالا می خوای امنیتی که فرزندان انقلابی این مرز و بوم ( سپاه .. ارتش و بسیج ) برایمان ساخته اند را به جیب بزنی ؟؟؟امثال شما را ول کنند ادعای پیغمبری می کنید .... چند ماه دیگه از عمر سیاسیت مونده .. پس مثل سابق تا میتونی از راههایی که میدونی به دروغهات ادامه بده تا این مدت هم بگذره .. راستی از این چند تا هواپیمای مرجوعی که به مردم انداختی چقدر نصیب جیب شما شده ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۰
به قول بعضی ها برو با بزباد بیاد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها