کد خبر: ۴۱۷۸۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: باتیستا می‌خواست خودش را به تماشاگران نشان بدهد و بی جهت با توپ بازی می‌کرد. ملکی دروازه‌بانمان در این بازی ما را مسخره خودش کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، فراز کمالوند بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال درباره این بازی گفت: هیچ تیمی به اندازه ما روی دروازه استقلال موقعیت ایجاد نکرده و به این تیم فشار نیاورده است. باتیستا می‌خواست خودش را به تماشاگران نشان بدهد و بی جهت با توپ بازی می‌کرد. ملکی دروازه‌بانمان در این بازی ما را مسخره خودش کرد. او جایی دیگر در این تیم ندارد. او فکر می کند خبری است؟ او از دقیقه ۴۰ می‌گفت مصدوم است و قطعا تنبیهش می‌کنم.

او گفت: اعتراض من در طول بازی به این دو بازیکن بود. استقلال یک موقعیت نصفه و نیمه داشت که آن هم گل شد. امیدوارم تراکتورسازی فردا ببرد تا به رده دوم بیاید. من با شرف زندگی می‌کنم و بازی‌ها برایم فرقی ندارد. در بازی قبلی هم مقابل تراکتورسازی با تمام وجود بازی کردیم. شاید قلبا دوست داشته باشم تیمی قهرمان شود ولی پولی که به سر سفره می‌برم باید حلال باشد.

کمالوند افزود: باتیستا به شکلی بازی می‌کرد که انگار در سانتیاگو برنابئو از رئال جلو افتاده‌ایم. ملکی اگر جای رحمتی بود جواب سلام هیچکس را نمی‌داد. ما در تیممان مشکل شخصیتی داریم. بازیکن جنبه نداشته باشد می‌شود کورش ملکی. او را از لیگ یک آوردم و در لیگ برتر بازی دادم. مشکل امروز تیم ما بازی مگنو باتیستا و کورش ملکی بود. مشکلی با استقلال نداشتیم. علی دایی الکی علی دایی نشده است. بازیکن باید شخصیت داشته باشد. خط دفاعی ما در مجموع اشتباه خیلی فاحشی نداشت و معتقدم که امروز به استقلال امتیاز ندادیم و بازیکنان خودمان این دو امتیاز را به حریف دادند.

سرمربی گسترش فولاد ادامه داد: نمی‌دانستم کورش ملکی تا این حد بی جنبه است. من حواسم به بازی نبود و توجهم به ملکی بود. اگر اینگونه نمی کرد حساب کار از دستم خارج نمی‌شد. شجاعیان تخصص زیادی در ضربات ایستگاهی دارد و نمی‌دانم که چرا امروز خوب نبود.

او در واکنش به انتقادات خرمگاه به داوری دیدار تیمش با استقلال، اظهار کرد: نمی‌دانم که داور چه اشتباهی داشته که خرمگاه این حرف‌ها را زده است. نمی‌شود قبل از شروع بازی یک پنالتی برای استقلال بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها