يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۷۸۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
کرملین اعلام کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با تاکید بر اینکه حمله موشکی آمریکا به سوریه به روابط مسکو و واشنگتن ضربه می زند، این اقدام را کمکی به مبارزه با تروریسم نمی داند.
به گزارش پایگاه 598، ایرنا نوشت: کرملین اعلام کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با تاکید بر اینکه حمله موشکی آمریکا به سوریه به روابط مسکو و واشنگتن ضربه می زند، این اقدام را کمکی به مبارزه با تروریسم نمی داند.

دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه امروز (جمعه) در گفت وگو با خبرنگاران در باره حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی در استان حمص سوریه گفت: این اقدام واشنگتن به روابط روسیه و آمریکا که در وضع ناگواری قرار دارد، ضربه ای سخت می زند.

خبرگزاری روسیا سگودنیا به نقل از سخنان پسکوف نوشت: نکته اصلی این است که رئیس جمهوری روسیه معتقد است، این اقدام آمریکا ما را به هدف نهایی مبارزه با تروریسم نزدیک نمی کند و برعکس مانع جدی در مسیر ایجاد ائتلاف بین المللی برای مبارزه و مقابله موثر با این پدیده شرور است.

وی افزود: این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در دوره مبارزات انتخاباتی، مقابله با تروریسم را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود اعلام کرده بود.

حمله موشکی آمریکا به سوریه درحالی آغاز شد که جلسه روز پنجشنبه (به وقت محلی) شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی حادثه شیمیایی ادلب بدون رای گیری درباره پیش نویس قطعنامه های پیشنهادی پایان یافته بود.
نخستین تجاوز مستقیم آمریکا در دوره ترامپ به مواضع ارتش سوریه بامداد جمعه با شلیک 59 موشک به پایگاه هوایی شعیرات در استان حمص آغاز شد.

این حمله موشکی بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل و کنگره آمریکا و از ناوهای آمریکایی مستقر در دریای مدیترانه و به بهانه حمله شیمیایی به خان شیخون در استان ادلب انجام شده است.

این درحالی است که دولت سوریه بکارگیری هرگونه سلاح شیمیایی را رد کرده است.

ارتش سوریه در شرق استان حمص با گروه تروریستی داعش و در شمال آن با گروه تروریستی جبهه النصره مبارزه می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها