أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۷۸۳۰
زمان انتشار: ۲۳:۲۷     ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
هواداران تراکتورسازی که روز گذشته با حضور روی سکوهای بنیان دیزل روز سختی برای رحمتی و استقلال شکل داده بودند، اینبار فحاشی خود را متوجه دروازه بان سابق تیم خود کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، هواداران تراکتورسازی که با توجه به شکست در دقایق پایانی برابر صبای قم شانس خود نه تنها برای کسب قهرمانی که برای دریافت سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده را نیز سخت می بینند، با توجه به مصدومیت فروزان آن را اتلاف وقت از سوی این دروازه بان تشخیص داده و در اقدامی ناخوشایند به او فحاشی تند و عجیبی داشتند.


محسن فروزان که سابقه دو فصل حضور در تراکتورسازی و موفقیت به همراه این تیم را در کارنامه دارد، برای اولین بار با حضور در دروازه این تیم به همراه امیر قلعه نویی موفق به کسب سهمیه آسیایی برای تراکتورسازی شد. او در دیداری که تراکتورسازی برای کسب سهمیه آسیا نیاز به امتیازات بازی و در سمت مقابل صبای قم برای فرار از سقوط به برد نیاز داشت، توانست بارها با واکنش های خود حمله وران حریف را از رسیدن به دروازه محروم کند و در یکی از صحنه ها با برخورد شدید با فرزاد حاتمی دچار مصدومیت شد. این مصدومیت از سوی هواداران تراکتورسازی که برای جبران گل دریافتی بی تابی می کردند اتلاف وقت تلقی شد تا آنها به شدت عصبانی و فحاشی عجیبی را متوجه این دروازه بان کنند. 


فروزان البته لحظاتی بعد با درمان ابتدایی از جای خود برخواست اما در ادامه با توجه به شدت مصدومیت بار دیگر درخواست تعویض کرد. فروزان در زمان خروج از زمین به شدت مورد حمله کلامی هواداران تراکتورسازی که پیش از این نیز بارها اتفاقاتی تلخ اینچنینی رقم زده اند قرار گرفت. هواداران تراکتورسازی به این جنجال کلامی و فحاشی اکتفا نکردند و در ادامه با شکستن صندلی های استادیوم واکنششان نسبت به شکست را اینچنین تکمیل کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها