يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۷۸۳۱
زمان انتشار: ۲۳:۲۷     ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
سعید آقایی مدافع چپ تراکتور در دقایق پایانی مسابقه تیمش مقابل صبا اخراج شد تا دردسرهای قلعه نویی برای ادامه در لیگ بیشتر بشود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش‌سه"، در شرایطی که به دلیل تشدید درگیری ها و ایجاد فضای ناامن در سکوهای ورزشگاه یادگار امام قم داور بازی کنترل توپ و میدان را از دست داده بود، تیم صبا در یک ضدحمله  توسط جهانبخش صاحب موقعیتی شد که با تعلل این بازیکن و به هم خوردن تعادل او هادی محمدی مدافع تراکتور ناخودآگاه با کف پا روی ران این بازیکن گلزن صبا رفت که داور این صحنه را خطا نگرفت اما بلافاصله با انجام یک خطا در جناح چپ بازی متوقف شد و در این لحظه داور کارت قرمز را از جیب خود بیرون آورد و سعید آقایی را از زمین اخراج کرد. اخراجی که نظر می رسید اشتباه بوده اما داور با بیرون آوردن کارت زرد دوم کار را تمام کرد تا سعید آقایی با عصبانیت فراوان به بیرون زمین منتقل شود. این بازیکن جوان اعتقاد داشت داور اشتباهی او را اخراج کرده و این کارت زرد را باید به هادی محمدی می داده. البته در تکرار صحنه ها مشخص نشد که آیا داور به دلیل خطای دوم آقایی را اخراج کرده یا به اشتباه کارت زرد محمدی را به حساب آقایی منظور کرده است. 


متعاقب این صحنه هواداران تراکتور با اعتراض شدید اقدام به شکستن صندلی ها و پرتاب آن به داخل زمین کردند که این مساله قطعا با واکنش های بعدی مواجه خواهد شد. آنها که امروز حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند، داور را علت شکست خود ارزیابی کردند و به همین دلیل شدیدترین واکنش ها را از خود به نمایش گذاشتند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها