أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۱۷۸۴۶
زمان انتشار: ۰۱:۱۸     ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
به گزارش پایگاه 598، خبرورزشی نوشت: یکی از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال فاش کرد حکم اخیر کمیته انضباطی که تیم‌های استقلال و پرسپولیس و 12 تیم دیگر به دلیل بدهی خارجی حق جذب بازیکن خارجی را ندارند حکم فیفاست نه مصوبه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال.

به نظر می رسد بعد از پرونده های متعددی که علیه تیم های ایرانی در فیفا به وجود آمده فدراسیون فوتبال جهانی به این جمع بندی رسیده که تیم های بدهکار ایرانی را از جذب بازیکن خارجی منع کند تا تیم های ایرانی نتوانند از این ظرفیت استفاده کنند و از همه مهمتر دیگر تیم های ایرانی هم به این نتیجه برسند اگر در قبال بازیکن خارجی بدقولی کنند موقعیت جذب بازیکن خارجی را از دست خواهند داد.
اخیرا این طور گفته شده بر اساس مصوبه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال 14 تیم بدهکار در فصل آینده حق جذب بازیکن خارجی را نخواهند داشت که تیم های استقلال و پرسپولیس هم در این لیست هستند.

یکی از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال با تایید این خبر گفت: « فیفا تیم های بدهکار ایرانی را از جذب بازیکن خارجی جدید محروم کرده و از آنجایی که نقل و انتقال بازیکن خارجی به صورت الکترونیکی انجام می شود به راحتی بر این کار نظارت خواهد کرد. به واقع تیم های بدهکار وارد لیست سیاه شده اند و نمی توانند برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خارجی اقدام کنند.»
طبیعتا در صورتی که تیم های ایرانی بدهی خود را پرداخت کنند فیفا به آنها اجازه خواهد داد که نسبت به جذب بازیکنان خارجی جدید اقدام نمایند.

در تعطیلات زمستانی پنجره نقل و انتقالات به روی تیم استقلال و تراکتورسازی بسته شد و به این تیم ها حتی اجازه داده نشد که بازیکن داخلی هم بخدمت بگیرند و این محرومیت برای تیم تراکتورسازی در تعطیلات تابستانی هم تکرار خواهد شد.
البته 14 تیم یاد شده منعی برای جذب بازیکنان جدید داخلی نخواهند داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها