يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۸۱۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
آمریکا به خوبی می داند که ما توانایی واکنش به اقدامات نظامی این کشور را داریم. ما بدون توجه به هرگونه عکس العمل یا پیامد احتمالی، پاسخ نظامی چنین اقداماتی را خواهیم داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیـوز، پایگاه اطلاع رسانی شبکه ای بی سی نیوز (abcnews) به انعکاس اطلاعیه "فرماندهی اتاق عملیات مشترک متحدان در سوریه" پرداخت.

ای بی سی نیوز گزارش خود را زیر عنوان "روسیه و ایران می گویند آمریکا با حمله به پایگاه هوایی سوریه از خطوط قرمز عبور کرده است" منتشر کرد.

در  ابتدای این نوشتار آمده است: "فرماندهی اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه"، گروهی که شامل روسیه و ایران می شود درباره هرگونه اقدامات نظامی بیشتر آمریکا در این کشور جنگ زده هشدار داد. این هشدار پس از آن مطرح شد که هفته گذشته [میلادی] شاهد حمله موشکی به یکی از پایگاه های هوایی روسیه بودیم.

براساس این گزارش، این گروه هشدار داده که با "تمامی ابزارهایی که در اختیار دارد" از سوریه و مردمش حمایت خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: آمریکا با حمله به سوریه از خطوط قرمز عبور کرد. از هم اکنون ما به حمله هر کسی –از جمله آمریکا- به سوریه و تکرار عبور از این خط قرمز، واکنش نشان خواهیم داد.

این بیانیه می افزاید: آمریکا به خوبی می داند که ما توانایی واکنش به اقدامات نظامی این کشور را داریم. ما بدون توجه به هرگونه عکس العمل یا پیامد احتمالی، پاسخ نظامی چنین اقداماتی را خواهیم داد.

این بیانیه با تاکید بر خطای محاسباتی آمریکا، به بهای سنگینی که مردم سوریه برای پیروزی بر تروریستم پرداخته اند اشاره می کند.

متحدان سوریه، آنچه در "خان شیخون" رخ داد را اقدامی برنامه ریزی شده برای ایجاد بهانه جهت حمله به سوریه توصیف کرده اند.

در این بیانه ضمن بیان اینکه "کسانیکه از گروه های تروریستی حمایت می کنند حق ندارند خود را مدافع حقوق بشر معرفی کنند" از وقاحت آمریکا برای حمله به سوریه قبل از اعلام نتایج تحقیقات خان شیخون و بدون اجازه کشورهای عضو سازمان ملل ابراز تاسف شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها