يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۸۱۵۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
هر چه که به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شویم، هراس و تشویش دولتی ها از مواجهه با عملکرد نه چندان مطلوب و غیر قابل قبول خود در دولت تدبیر وامید طی چهار سال گذشته بیشتر می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، هر چه که به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شویم، هراس و تشویش دولتی ها از مواجهه با عملکرد نه چندان مطلوب و غیر قابل قبول خود در دولت تدبیر وامید طی چهار سال گذشته بیشتر می شود. شاید برای نخستین بار است که تمام بلندپایگان اصلاح طلب و اعتدالیون و حتی برخی اعضای دولت از هشت ساله شدن دولت حسن روحانی اطمینان ندارند؛ از این رو بعضا دست به اظهاراتی میزنند که در نوع خود جالب توجه، حیرت انگیز و در برخی مواقع خنده دار است.

بهترین راه در حال حاضر نزد دولتمردان برای فرار از پاسخگویی، عوض کردن زمین بازی برای انحراف افکار عمومی ازمتوجه گشتن و تمرکز مردم بر کارنامه فاجعه بار دولت یازدهم علی الخصوص در بحث معیشت مردم، رکود، بیکاری و ... است.

در این بین ظاهرا بهترین و قابل دسترس ترین گزینه، هجمه به صدا وسیما است، سازمانی که پس از تغییرات مدیریتی و روی کار آمدن مدیریت جدید از هیچ سرویس دهی و خدمات ویژه برای حمایت از دولت دریغ نکرده است؛ اما با این حال طی سال گذشته و تا کنون از گزند حمله و نیش و کنایه های رئیس دولت و دولتمردانش در امان نبوده است.

پس از آنکه طی روزهای اخیر محمود واعظی وزیر ارتباطات و مشاور ارشد حسن روحانی طی یک فرار رو به جلو، مدعی شد مناظره های صدا وسیما ساختگی است و دولت آن را قبول ندارد! تا بلکه از این رهگذر رئیس دولت یازدهم و کابینه را از مهلکه مناظرات نجات دهد، این بار علی جنتی رئیس ستادتبلیغات حجت الاسلام روحانی و رئیس ستاد انتخابات حزب وابسته به دولت اعتدال و توسعه، مدعی افزایش تخریب دولت توسط منتقدان از جمله صدا وسیما گشت! و اذعان داشت با آغاز زمان رسمی تبلیغات جواب منتقدان و مخالفان را خواهد داد.

وزیر معزول و پرحاشیه دولت یازدهم ، اما در مهم ترین بخش از سخنان خود گفت: صدا و سیما متاسفانه عملکرد نامناسبی دارد که از این دست اشتباه‌ها در گذشته هم داشته است در سال ۷۶ نیز ما شاهد چنین وضعیتی بودیم علی‌رغم تمامی تخریب‌هایی که علیه آقای خاتمی انجام دادند ایشان بالاترین رأی را آوردند.

وی ادامه داد: هرگاه مردم احساس کرده‌اند صدا و سیما قصد تخریب و زمین زدن کاندیدایی را دارد کاملا عکس آن عمل کرده‌اند ، لذا از بابت تخریب‌های این رسانه نگرانی نداریم.

ادعای جالب توجه علی جنتی هنگامی خنده دار می شود که بدانیم خود او از اعضای اصلی ستاد علی اکبر ناطق نوری در سال 76 بوده است؛ قصه به اینجا هم ختم نمیشود! شخص حسن روحانی و نیمی از دولتمردان فعلی ازجمله محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت، عباس آخوندی وزیر راه، مسکن و شهرسازی، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، محمود واعظی وزیر ارتباطات، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و حجت السلام علوی وزیر اطلاعات، از نزدیک ترین افراد به ناطق نوری و یاری کنندگان وی در سال 76 بوده اند.

اما طنز ماجرا اینجا است که عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و مجری انتخابات ماه آینده ریاست جمهوری، در آن مقطع از مدیران ارشد سازمان صدا و سیما بوده است، و متحد کنونی دولت یعنی علی لاریجانی، ریاست سازمان صدا و سیما را بر عهده داشته است

ادعای رئیس ستاد تبلیغات حسن روحانی، نشان دهنده این است که وی همچنان در نقش خود فرو رفته است و به نقش خویش و یارانش در تخریب نامزد رقیب اعتراف کرده است و مهمتر آنکه صلاحیت وزیر کشور ( از مدیران ارشد وقت صدا و سیما که در تخریب خاتمی نقش ایفا کرده ) را در برگزاری انتخابات زیر سوال برده است. در واقع علی جنتی پیش از شروع زمان رسمی تبلیغات، به جای آنکه پاسخ منتقدین را بدهد، اولین گل به خودی را به دولت روحانی زده است.

گفتنی است یکی از انتقادات اصلاح طلبان و کارگزاران از حسن روحانی و دولتش، ناکارآمدی تیم اطلاع رسانی و نداشتن مجموعه رسانه ای قوی برای تشریح اقدامات دولت بوده است، اما اکنون به نظر می رسد حجت الاسلام روحانی باید تیمی را بگمارد که فقط از رفتار و گفتار دولتمردان و نزدیکانش مراقبت نماید!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها