أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۸۲۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
علی اکبر ناطق نوری، باردیگر حمایت خود را از کاندیداتوری روحانی در انتخابات ۹۶ اعلام کرد و در عین حال گفت: انتخاب کننده مردم هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک، محمدحسین عبدالخالقی"دبیرکل جمعیت حامیان مردم" با اعلام اینکه امروز(یکشنبه) او با تعدادی از اعضای شورای مرکزی حزب متبوعش با علی اکبر ناطق نوری دیدار کردند، گفت: در این دیدار پیرامون انتخابات ریاست جمهوری بحث و بررسی شد و ناطق نوری برای دست اندرکاران انتخابات و کاندیداهایی که در صحنه حضور پیدا می کنند آرزوی موفقیت کرد. 
 
این فعال سیاسی افزود: ما در این دیدار از ناطق نوری سوال کردیم"نظر شما درباره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری چیست؟ " که او پاسخ داد: من(ناطق) قبلا گفته بودم و باز تاکید می کنم رئیس جمهور بهتر است دوره ۸ ساله خود را طی کند تا بتواند کارهایی که مانده است را تمام کند ضمن اینکه به اعتقاد ناطق نوری، روحانی موفق بوده است از این رو در انتخابات از او حمایت می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
۱۲
۱
اگر ایشان وعلی لاریجانی و ... حمایت نکنند باید تعجب کرد چون این ها همه سرو ته یک کرباسند.
پاسخ
حجت اله جوادی شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
۱۳
۱
اینا جزء گروه هاشمی واشراف گرایان هستند بنا بر این جای تعجب نیست
پاسخ
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
۹
۱
صبر مقام معظم رهبری چه عمیق اس علی رغم این حمایتها باز وجود این نوع شخصیتها را تحمل میکنند احسن به حوصله وصبر حضرت آقا.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
۱۱
۱
کسی که یک باجناقش وزیر راه یک باجناقش رییس بنیاد شهید و... باشه باید هم از روحانی حمایت بکنه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۹ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
۵
۱
جامعه محترم مدرسین قم در سال76 از ناطق نوری حمایت کرد و الان هم از جمنا حمایت میکند. ولی مردم انقلابی از سید ابراهیم رئیسی حمایت میکنند.عالمان دینی نباید با شنیدن مواضع افراد انان را تایید کنند بلکه باید باطن افراد را اول بشناسند.معتقدم ناطق نوری از اول اصلاح طلب بود و ان مواضع قبلی اش رد گم بود تا در ارکان نظام نفوذ کند.اتفاقا موفق هم شد وامروز از بسیاری از اسرار نظام باخبر هست. چه اینکه روحانی هم از اول نفوذی جریان لیبرال بود تا در ارکان امنیتی نظام نفوذ کند و اتفاقا وی نیز موفق شد.
پاسخ
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
۵
۱
اقای ناطق بایدازاین تیم اصلاح طلب عبرت بگیردکه این افرادسال76شرفش رابردندواقعا بایدبرای ایشان تاسف خوردکه ازدولت ناتوان وبی تحرک که رکورداروزرای پیروبی برنامه ونجومی بگیرحمایت می کند
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
۳
۱
در اصلح بودن روحانی نباید شک کرد ! چون به غیر ناطق نوری خیلی های دیگر هم طرفدارش هستند مانند بی بی سی و امریکا و حتی منافقین ! روخانی مردی برای تمام فصول ! با همه کنار میاید ! با مسلمان با کافر با صالح با مفسد !
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها