کد خبر: ۴۱۸۳۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی AFC
آخرین رنگینگ کنفدراسیون فوتبال آسیا که مجموع عملکرد باشگاهی و ملی فوتبال کشورها را با هم محاسبه می‌کند، از سوی AFC اعلام شد که طی آن فوتبال ایران همچنان در رده هشتم قاره کهن قرار دارد. بر طبق این رنکینگ کشورهای امارات، کره جنوبی و قطر به ترتیب اول تا سوم هستند و فوتبال ایران با امتیاز 65.104 در رده هشتم قرار دارد.

به گزارش پایگاه 598، آخرین رنگینگ کنفدراسیون فوتبال آسیا که مجموع عملکرد باشگاهی و ملی فوتبال کشورها را با هم محاسبه می‌کند، از سوی AFC اعلام شد که طی آن فوتبال ایران همچنان در رده هشتم قاره کهن قرار دارد.

بر طبق این رنکینگ کشورهای امارات، کره جنوبی و قطر به ترتیب اول تا سوم هستند و فوتبال ایران با امتیاز 65.104 در رده هشتم قرار دارد.

نکته قابل توجه اینکه فوتبال ایران در غرب آسیا نیز بعد از کشورهای امارات، قطر و عربستان در رده چهارم قرار دارد.

این در حالی است که اگر طی ماه‌های آینده تغییری در وضعیت ایران در این رنکینگ حاصل نشود به طور حتم خطر کسر سهمیه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فوتبال باشگاهی را همچنان تهدید کرده و این امکان وجود دارد که در خوشبینانه‌ترین حالت با حفظ 4 تیم ایرانی در این رقابت‌‌ها، این بار دو تیم کار خود را از مرحله پلی‌آف آغاز کنند.

گفتنی است نتایج تیم‌های ایرانی در رقابت‌های امسال لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند تأثیر زیادی را در رنکینگ ماه‌های بعدی ایفا کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها