کد خبر: ۴۱۸۴۱۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
پوشش زنده مهمترین اخبار رسمی و غیررسمی انتخابات ٩٦؛
سومین روز نام نویسی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز پنج شنبه ( 24 فروردین ماه) آغاز شد. طی سه روز گذشته 638 نفر برای ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به محل ستاد انتخابات کشور مراجعه کردند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سومین روز نام نویسی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز پنج شنبه ( 24 فروردین ماه) آغاز شد.



نام نویسی از داوطلبان شرکت در این انتخابات از ساعت 8 صبح الی 18 بعد ظهر در محل ستاد انتخابات کشور انجام خواهد شد.

این خبر به روز رسانی می شود...


سومین روز نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد

* سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، ار صبح امروز. ر محل وزارت کشور برگزار شد. تا پایان دو روز گذشته 287 نفر برای این دور از انتخابات ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 13 نفر زن و 274 نفر مرد بودند.

سومین روز از ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم همانطور که پیش بینی می شد خالی از حواشی نبود.

* گراز در وزارت کشور!

فردی دقایقی پیش برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد و گفت: به نام «گراز» آمده ام.


وی ادامه داد: ایران 5 سال دیگر تبدیل به کویر می شود؛ اگر تایید شوم برای جلوگیری از این اتفاق برنامه دارم.

* مخالف سرسخت برجام وارد وزارت کشور شد

همچنین فردی با شعار «استقلال» وارد ستاد انتخابات کشور شد و در پاسخ به سوالی در خصوص برجام گفت: اصولا هیچ اعتقادی به برجام ندارم و نمی خواهم حتی یک کلمه راجع به آن صحبت کنم.



* امکان ترور من وجود دارد

مردی اهل شهرستان لاهیجان نیز با تحصیلات فوق لیسانس تربیت بدنی به ستاد انتخابات وزارت کشور آمد و گفت: با توجه به شرایط حساس منطقه، ایران به رئیس جمهوری جنگ طلب نیازمند است و من همان فرد مورد نظر هستم.

وی ادامه داد: اگر تایید صلاحیت شوم و مردم به من رای دهند، انتقام پدرم را از ترامپ می گیرم.


وی در خاتمه افزود: امکان ترور من وجود دارد.

* شعار ندارم اما برنامه زیاد دارم

فردی 47 ساله وارد وزارت کشور شد و هدف خود را از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: شعار خاصی ندارم اما اگر تایید شوم برنامه های زیادی دارم تا نفت را خوب مدیریت کرده و مشکلات را حل کنم.

ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری تصریح دارد که انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام باید دارای این شرایط باشند: رجال مذهبی، سیاسی - ایرانی‌الاصل- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران- مدیر و مدبر- دارای حسن سابقه و امانت و تقوی- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور.

با وجود تصریح قانون در رابطه با شرایط ثبت‌نام کنندگان اما بسیاری از افراد که از شراط فوق‌الذکر تنها تابعیتش را دارا می‌باشند سودای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری و کسب شهرت از این طریق می‌کنند و اندکی موجبات دردسر سیستم انتخاباتی را فراهم می آورند.

*تلاش پدر کرمانی برای ثبت‌نام دختر 3 ساله‌اش در انتخابات ریاست جمهوری

در آغازین ساعت ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، فردی از استان کرمان به همراه دختر 3 ساله خود برای ثبت‌نام به وزارت کشور مراجعه کرد و قصد ثبت نام خود و دختر خود را داشت که به دختر بچه وی اجازه ثبت نام داده نشد. وی هدف از ثبت‌نام دختر سه ساله خود را شروع فعالیت سیاسی او دانست.




* هاشمی‌طبا در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد


سید مصطفی هاشمی‌طبا  صبح امروز امروز (پنجشنبه، 24 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. هاشمی‌طبا در دولت‌ دوم و سوم وزیر صنایع و  معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در دولت ششم و هفتم بوده‌ است. او همچنین مدتی رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران بود.



سید مصطفی هاشمی طبا معاون رئیس جمهور در دولت پنجم و ششم با بیان اینکه با اصلاح طلبان درباره حضورم در عرصه رقابت‌های انتخاباتی مشورت نکرده‌ام، گفته که، "کاندیدای پوششی اصلاح‌طلبان نیستم."

* «هوشنگ امیر احمدی» داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد


هوشنگ امیر احمدی بنیانگذار و رئیس شورای آمریکا-ایران  صبح امروز امروز (پنجشنبه، 24 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. وی استاد دانشگاه راتگرز (دانشگاه ایالتی نیوجرسی)  و مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه این دانشگاه است.

* مشاور نهاد ریاست جمهوری کاندیدای انتخابات شد


علیرضا رجایی مشاور نهاد ریاست جمهوری صبح امروز (پنجشنبه، 24 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.


* غرضی برای ثبت نام وارد ستاد انتخابات شد

سیدمحمد غرضی یکی از نامزدهای نهایی دوره‌ی قبل انتخابات ریاست جمهوری با حضور در وزارت کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

در کارنامه وی، نمایندگی مجلس و وزارت نفت دیده می‌شود. غرضی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری با کسب 446 هزار و 15 رای رتبه ششم را کسب کرد.



بازدید بازرسان هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از ستاد انتخابات کشور

در ادامه سومین روز ثبت نام داوطلبان  انتخابات ریاست جمهوری بازرسان هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات با حضور در ستاد انتخابات کشور از  روند ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این ستاد بازدید کردند.


رکورد جوان‌ترین کاندیدای ریاست‌ جمهوری با ثبت‌نام نوجوان 17 ساله شکسته شد

محمد کاوه‌تاجیک نوجوان 17 ساله امروز با حضور در وزارت کشور برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد. وی توانست تاکنون رکود جوان ترین فرد ثبت نام کننده در انتخابات را بشکند. طبق اعلام ستاد انتخابات کشور پیش‌ از این یک داوطلب 18 ساله جوانترین کاندیدای ریاست‌جمهوری دوازدهم بود که با ثبت‌نام امروز این نوجوان 17 ساله‌، رکورد جوان‌ترین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شکسته شد.


* سید هاشم بطحائي گلپايگاني نماينده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبري با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری نام نويسي كرد.




* حسین سبحانی اقتصاددان و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

*آیت الله بطحائی برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت

  در ادامه نیز، آیت الله سید هاشم بطحائی گلپایگانی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

مجموع داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به 638 نفر رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها