يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۸۵۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
گزارش لحظه به لحظه از چهارمین روز نام‌نویسی انتخابات ریاست جمهوری؛
چهارمین روز نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز جمعه ( 25 فروردین ماه) آغاز شد./رئیس ستاد انتخابات کشور از نام نویسی 1048 داوطلب تا پایان روز چهارم در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، چهارمین روز نام نویسی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز جمعه ( 25 فروردین ماه) آغاز شد.

18:40- پورعلی مطلق گفت: در چهارمین روز و تا ساعت ١٨ امروز ٤٠٥ نفر وارد شدند که ثبت نام ٣٩٩ نفر کامل شده است.

17:13- حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

حجت الاسلام رئیسی در بدو ورود به ستاد انتخابات وزارت کشور، از زیر قرآنی که مادر شهیدان سید صابر و سید مهدی محمدی آن را به دست گرفته بود، عبور کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی با شعار "صل علی محمد بوی بهشتی آمد" و با همراهی فرهاد رهبر، مسعود میرکاظمی، نادر طالب‌زاده و مردم به سمت جایگاه‌های ثبت‌نام رفت.






56: 16 - حجت‌الاسلام حسن روحانی بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری، حاضر به پاسخ به سؤالات خبرنگاران نشد. خبرنگار مستقر تسنیم در وزارت کشور می‌گوید، رئیس دولت یازدهم بعد از حضور در نشست خبری، حاضر به پاسخگوی به سؤالات خبرنگاران نشد که این مهم با اعتراض خبرنگاران مواجه شد.

16:04- حسن روحانی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

 




15:42- اعظم طالقانی دختر آیت الله طالقانی برای ثبت نام وارد وزارت کشور شد.

15:30- علیرضا زاکانی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد./ زاکانی در پاسخ به این سوال که به نفع کسی کنار می روید؟ گفت: می ایستیم ان شا الله. او در رابطه با تایید یا رد صلاحیت احتمالی احمدی نژاد سکوت کرد و گفت: راجع به خودم سوال کنید. زاکانی نام دولتش را دولت اقدام و اصلاح عنوان کرد./ وی همچنین درباه جمنا گفت: جمنا به هر جمع بندی برسد همه باید با وحدت نظر این حرکت را تایید و دنبال کند.

13:55- مصطفی کواکبیان برای نام‌نویسی در انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور آمد./ کواکبیان: 5 شعار انتخاباتی دارم/ فعلا بنا دارم باشم.

12:25- محسن غرویان داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد./ غرویان: شعار انتخاباتی من، علم عقلانیت اخلاق است، به نفع روحانی کنار می کشم.

12:20- محمد زارع فومنی، رییس جبهه مردمی اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد./ فومنی: می خواهم تحول مدیریتی در کشور اجرا کنم/ قدرت اجرایی را از نسل اول به نسل دوم انتقال بدهم/ همه را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت می کنم.

11:50- سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس هم اعلام آمادگی کرد./ نوروزی: شعارم مبارزه با فساد است.

 

11:43- امین‌الله رشیدی خواننده و آهنگساز داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

11:22- برخی اخبار از حضور کاندیداهای جمنا از جمله حجت الاسلام رئیسی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری حکایت دارد. خبرنگاران در ورودی ستاد انتخابات کشور تجمع کردند.

11:12- علی شیخیانی دبیرکل حزب مردم برای نام‌نویسی در انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور آمد.

10:40-سعید یاری دبیرکل سازمان دفاع از منافع ملی ایران با رنگ انتخاباتی سفید ثبت‌نام کرد. وی در بدو ورود به وزارت کشور گفت: برنامه‌ام دولت نجات با اجرای طرح ضربتی ایجاد اشتغال فوری است.

10:35- رئیس ستاد انتخابات کشور از ثبت نام ۷۱۷ نفر تا این لحظه در انتخابات خبر داد.

علی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور پیش از ظهر امروز (جمعه 25 فروردین) در چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: فردا ممکن است برای ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری با ترافیک کاری مواجه شویم، لذا هر کسی قصد ثبت‌نام دارد، امروز مراجعه کند.

وی با بیان اینکه زمان ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری به‌هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد، افزود: امروز چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری است که تا این لحظه 717 نفر ثبت‌نام قطعی کرده و تعدادی هم در حال ثبت‌نام هستند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه فردا آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری است، اظهار داشت: قانون انتخابات عام است، البته باید در آینده مسائلی نظیر مدرک تحصیلی و شرایط سنی داوطلبان اصلاح شود.

احمدی خاطرنشان کرد: تا این لحظه، پیرترین داوطلب 88 سال و جوان‌ترین داوطلب هم 18 سال داشته‌اند.

09:45-سهیل پسر 14 ساله ازنایی از ثبت‌نام در انتخابات بازماند.

 

09:35-رکورد ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری شکسته شد

انتخابات یازدهم:مجموع۶۸۶ نفر/ انتخابات دوازدهم تا این لحظه:۶۸۷ نفر

 

09:15-مهدی کلهر مشاور رسانه ای رئیس جمهور سابق با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. وی در جمع خبرنگاران درباره پایبندی خود به قانون گفت: حتما اینگونه خواهد بود که در حرف و عمل به قانون پایبند باشم، مستقل آمده ام و برای ثبتنام با احمدی نژاد مشورتی نکرده ام.

 

09:05-همچنان افراد گمنام و فاقد حداقل‌های صلاحیت ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در صف‌های طولانی ثبت‌نام حضور دارند.

09:00- طی اولین ساعت ثبت‌نام، تعداد 30 نفر موفق به تکمیل فرانید ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور شدند.

08:00- آغاز فرایند نام نویسی از داوطلبان حضور در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری آغاز شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها