يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۸۵۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۴۱     ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
نماینده مردم تهران در مجلس نهم در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، علیرضا زاکانی بعد از ظهر امروز (جمعه 25 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

به گزارش تسنیم، از میان چهره‌های شاخصی که در روزهای گذشته با مراجعه به وزارت کشور برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توان به احمدی‌نژاد، بقایی، زریبافان و  پورمختار، محمد غرضی، حسن سبحانی، آیت‌الله بطحایی و هاشمی‌طبا اشاره کرد.

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری دوره دوازدهم تا فردا شنبه 26 فروردین ادامه دارد.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری 29 اردیبهشت سال جاری همزمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها