أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۸۵۳۴
زمان انتشار: ۱۵:۵۹     ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری درباه جمنا گفت: جبهه مردمی به هر جمع‌بندی برسد همه باید با وحدت نظر این حرکت را تایید و دنبال کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علیرضا زاکانی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که به نفع کسی کنار می روید؟ گفت: می ایستیم ان شا الله.

وی در رابطه با تایید یا رد صلاحیت احتمالی احمدی نژاد سکوت کرد و گفت: راجع به خودم سوال کنید.

زاکانی نام دولتش را دولت اقدام و اصلاح عنوان کرد.

وی همچنین درباه جمنا گفت: جبهه مردمی به هر جمع بندی برسد همه باید با وحدت نظر این حرکت را تایید و دنبال کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۷:۵۶ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
۰
۰
زنده باداقای زاکانی ان شاالله اگررقابت میان کس دیگری از انقلابیون وروحانی افتادو جناح انقلابی برنده شد حتما از ظرفیت اقای زاکانی استفاد ه شود وجوانان با انگیزه واردگود سازندگی شوند وبقول ایشان انقلاب دیگری شکل گیرد ونهادهای جدیدی بر پایه ی اسلام ناب طراحی شوندوچهره ی واقعی حکومت از نوع اسلامی به تمام تشنگان عدالت در جهان عرضه شود تا زمینه ای باشد برای ظهورحضرت حجت علیه السلام
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها