يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۸۵۷۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
پایان آخرین روز نام‌نویسی انتخابات ریاست جمهوری؛
تا پایان روز گذشته و طی چهار روز، حدود ۱۰۴۵ نفر برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند. از دقایق اولیه صبح امروز نیز، تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند. حضور چهره های ناشناس و غیرمنتظره در ستاد انتخابات کشور برای نامزدی همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، تا پایان روز گذشته و طی چهار روز، حدود ۱۰۴۵ نفر برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند. از دقایق اولیه صبح امروز نیز، تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند.

حضور چهره های ناشناس و غیرمنتظره در ستاد انتخابات کشور برای نامزدی همچنان ادامه دارد.

محمد اونگی دانشجوی بازیگری از بیرجند با ۱۷ سال سن، از اولین اشخاصی بود که امروز نام نویسی کرد؛ وی معتقد است که حداقل ۱۰ میلیون رای دارد.

حسین کردلو با مدرک دیپلم انسانی و متولد ۶۳ که به گفته خودش بیکار است، فرد ناشناس دیگری بود که امروز ثبت نام کرد؛ وی گفت: دیدم همه می آیند و ثبت نام می کنند، گفتم من هم بیایم، خواستم رئیس جمهور بشوم بروم سر کار٬ مدبر هستم اما رجل سیاسی نیستم!

ثبت نام مجدد وزیر سابق کشاورزی

صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت احمدی نژاد اولین چهره سیاسی حاضر در آخرین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بود. وی در انتخابات دوره قبل هم ثبت نام کرده بود که انصراف داد.

حاجی بابایی هم آمد

همچنین حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش دولت دهم و یکی از پنج نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هم دقایقی پیش برای ثبت نام، در ستاد انتخابات حضور یافت.

عوض حیدرپور در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد

عوض حیدرپور شهرضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجالس هفتم تا نهم هم با حضور در ستاد انتخابات کشور، ثبت نام کرد.

هاشمی هم آمد

محمد هاشمی برادر مرحوم هاشمی هم در آخرین روز ثبت نام ها به ستاد انتخابات کشور آمد.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت که نماینده ام را برای ثبت نام به وزارت کشور فرستادم اما آن ها قبول نکردند و هم اکنون خودم به ستاد انتخابات آمدم. باید ببینم که شرایط چگونه رقم می خورد و در صورت مهیا بودن، رقابت هم خواهم کرد.

مشاور نعمت‌زاده هم ثبت نام کرد

حجت الاسلام سیدعلی گرامیان مشاور فرهنگی وزیر صنعت، صبح  امروز (شنبه 26  فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.


ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری امروز شنبه 26 فروردین پایان می‌یابد.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری 29 اردیبهشت سال جاری همزمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس برگزار می‌شود.

محمدمهدی زاهدی در انتخابات 96 ثبت نام کرد


محمدمهدی زاهدی، وزیر علوم دولت پیشین هم در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

نامزدی که نمادش گوش پاکن است!



مرتضی درخشان هم کاندیدای ریاست جمهوری شد.

دبیرکل جمعیت آبادگران برای ثبت نام به ستاد انتخابات کشور آمد.



حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور آمد.

نماینده تبریز هم ثبت نام کرد


نماینده مردم تبریز در مجلس نهم با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

ثبت نام کنندگان به ۱۳۶۱ نفر رسیدند

علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور ساعت ۱۴ امروز و پس از بازدید از ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: در اخرین روز ثبت نام ۳۵۲تا این لحظه برای ثبت نام مراجعه کردند در مجموع ۱۳۶۱نفر ثبت نام داشتیم.

نام نویسی معاون سازمان تبلیغات اسلامی

در میان ثبت نام کنندگان روز آخر، حجت الاسلام سید جواد موسوی هوایی معاون پژوهشی آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی هم قرار دارد که دقایقی پیش ثبت نام کرد.

استاندار  سابق خوزستان هم ثبت نام کرد

عبدالحسن مقتدایی استاندار  سابق خوزستان  با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی سپس در جمع خبرنگاران گفت: دوره قبل به روحانی رای دادم و وزارت کشور از من دعوت کرد اما در دولت به گونه ای حرف زدم که انتخاب نشوم.

مقتدایی با بیان اینکه در دولتم از همه استان ها استفاده می کنم اظهار داشت: من در روز اول با اقای روحانی موافق نبودم به مصلحت هایی کمک کردم. هیچ کس نمی تواند بگوید اقای روحانی اصلاح طلب است و کسی هم نمی تواند ثابت کند من اصلاح طلب نیستم. 

یک اصلاح‌طلب دیگر ثبت نام کرد

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim//Uploaded/Image/1396/01/26/1396012617010755510539794.jpg

حجت‌الاسلام محسن رهامی فعال سیاسی اصلاح‌طلب عصر امروز(شنبه، 26 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی گفته است که مستقل آمده و پوششی نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه پایبند به قانون است، گفت:اولین وظیفه رئیس جمهور باید اجرای قانون اساسی و خدمت به قانون اساسی باشد. اینطور نباشد که برخی اصول را قبول داشته باشد برخی اصول را قبول نداشته باشد. 

وی با بیان اینکه من اصلاح طلب و کاندیدای مستقل هستم، اظهار داشت: با اکثر اعضای شورای‌عالی سیاستگذاری برای ثبت نام مشورت کردم. با رئیس دولت اصلاحات هم صحبت شده و پیام ایشان را خوانده‌ام.


قالیباف رسما کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد



محمدباقر قالیباف با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. وی یکی از اعضای ۵ نفره منتخب جبهه مردمی انقلاب اسلامی است.

محمود عباس زاده مشگینی برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نام نویسی کرد

خبرگزاری فارس: محمود عباس زاده مشگینی برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نام نویسی کرد


استاندار سابق ایلام با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نام نویسی کرد.

بذرپاش از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد

مهرداد بذرپاش نماینده سابق تهران در مجلس با حضور در محل ستاد انتخابات کشور از ثبتنام در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد و گفت: به نفع نیروهای انقلاب کناره گیری میکنم و برنامه هایم را در اختیار آنها قرار می دهم.

جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کرد

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها