أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۸۶۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
به نظر می‌رسد واکنش هواداران پرسپولیس به پست علی کریمی خیلی شدید بوده است.
به گزارش پایگاه 598، داستان بگو مگوهای دو اسطوره باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی همچنان ادامه دارد. پس از آن که علی دایی با آرامش پاسخ علی کریمی را داد، جادوگر پرسپولیسی ها با تندی جواب دایی را داد.

 

این تندی قطعا برای دوست‌داران کریمی هم خوشایند نبوده و اعتراضاتی را در پی داشته است. اعتراضاتی که باعث شده کریمی تمام پست های اینستاگرامش را پاک کند و تنها پستی را باقی بگذارد که در آن پاسخ دایی را داده بود و البته امکان کامنت گذاشتن برای آن را ببندد.

 

کریمی متنی که برای این پست و در جواب دایی نوشته است را از کانال تلگرامی اش هم حذف کرده است. برای پستی که در اینستاگرامش گذاشته هم سه خط به متن قبلی اضافه کرده که احتمالا پاسخ اعتراضات است.

 

او نوشته: «در ضمن اینو واسه کسایی میگم که فکر میکنن من دنبال پست و مقام هستم. توی این فوتبال، به هیچ وجه من رو توی این فوتبال نمی بینید. تا روزی که یه فرد دلسوز بالاسر این فوتبال باشه که فکر میکنم به سن من یکی قد نده.»

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها