امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۱۸۶۶۳
زمان انتشار: ۱۶:۳۲     ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
آیت الله نوری همدانی:
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه همه باید در انتخابات شرکت کنند و این یک حق و تکلیف دینی است، گفت: مردم سرنوشت خود را با حضور در پای صندوق‌های رأی رقم می‌زنند.
به گزارش پایگاه 598، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر شنبه در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: ۷۳ مرتبه در قرآن بر شکرگذاری نعمت‌های الهی تأکید شده است و خداوند می‌فرماید اگر بنشینید و نعمت‌های خدا را بشمارید آن‌قدر زیاد است که از شمارش آنها عاجزید.

وی بیان داشت: ولایت اهل بیت(ع) مهم‌ترین نعمت پروردگار است و ما در نظامی زندگی می‌کنیم که شعاعی از اهل بیت(ع) است و باید قدر این انقلاب که ایجاد شد را بدانیم.

استاد سطوح عالی حوزه عنوان کرد: مستکبرین بر مردم مسلط بودند و ظلم می‌کردند تا این که امام خمینی(ره) انقلاب کرد و مردم را از زیر سلطه بیرون آورد.

انقلاب نباید دست نااهلان بیفتد

وی ابراز داشت: باید تاریخ گذشتگان خود را مطالعه کنیم و بدانیم بر کشورمان چه گذشته است. در این صورت می‌توانیم بیشتر قدر انقلاب اسلامی را بدانیم تا به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد.

آیت الله نوری همدانی با بیان این که ولایت فقیه دستاورد انقلاب اسلامی است،  تصریح کرد: اسلام، مردم و ولایت فقیه سه رکن انقلاب اسلامی هستند. ما باید قدر انقلاب را بدانیم و از آن نگهداری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باید همه مردم در انتخابات شرکت کنند این یک حق و تکلیف دینی است.

این مفسر قرآن کریم تأکید کرد: مملکت برای مردم است و آنها سرنوشت خود را با حضور در پای صندوق‌های رأی رقم می‌زنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها