أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۱۸۶۸۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
حاشیه دیدار استقلال و صبای قم
طرفداران تیم فوتبال استقلال بازیکنان صبا را که سابقه حضور در جمع آبی‌پوشان را دارند مورد تشویق قرار دادند.

به گزارش پایگاه 598 ، در حالی که کمتر از 30 دقیقه به آغاز بازی تیم‌های استقلال و صبای قم باقی مانده است حدود 5 هزار نفر از هواداران تیم فوتبال استقلال با حضور در ورزشگاه به تشویق بازیکنان تیم استقلال و البته بازیکنانی که از تیم صبا سابقه حضور در جمع شاگردان مرفاوی را دارند پرداخته و به نوعی این بازیکنان را مورد حمایت قرار دادند.

* تمامی بازیکنان تیم صبای قم با لباس سبز و کاورهای زرد رنگ وارد زمین مسابقه شدند و البته حنیف عمران‌زاده تنها بازیکنی بود که با لباس آبی رنگ وارد زمین شد که مورد استقبال طرفداران تیم استقلال قرار گرفت. 

* مسئولان ورزشگاه آزادی با نشان دادن عکس عبدالقدیر آب‌پرور یکی از پیشکسوتان رسانه‌های ورزشی که طی روزهای گذشته به دیار حق شتافت یاد و خاطره این پیشکسوت رسانه را گرامی داشتند.

* رضا عنایتی که امروز با هواداران تیم استقلال وداع خواهد کرد مورد استقبال طرفداران تیم استقلال قرار گرفت و با شعار «رضای آقای گل» تشویق شد.

* مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده دو بازیکنی که بعد از جدایی مدافع کنونی صبا با یکدیگر اختلافاتی داشتند امروز بی‌توجه به یکدیگر در زمین مسابقه مشغول گرم کردن شدند البته عمران‌زاده بعد از دیدار استقلال و السد قطر با حضور در رختکن با رحمتی برخوردی دوستانه داشت و به نوعی به اختلافات پایان داده بود.

* امید نورافکن بعد از بازگشت به ترکیب تیم استقلال امروز مورد توجه طرفداران این تیم قرار گرفت و توسط تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت. همچنین محسن فروزان دروازه‌بان صبای قم نیز توسط تماشاگران حمایت شد و استقلالی‌ها این بازیکن را هم مورد  تشویق قرار دادند. 

* طرفداران تیم استقلال بنری را در ورزشگاه آزادی نصب کرده بودند که روی آن نوشته بود قهرمانی برای ما خاطره است و برای پرسپولیسی‌ها آرزو. این شعار در واکنش به نزدیک شدن پرسپولیس به عنوان قهرمانی توسط استقلالی‌ها روی بنر حک شده بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها