امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۱۸۷۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در عمده مناطق کشور ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی با فعالیت سامانه بارشی مستقر بر روی کشور، امروز نیز در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های ساحلی دریای خزر و مناطقی از شمال غرب، شمال شرق، نواحی مرکزی وجنوب غرب کشور ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود. 

سامانه فوق در روز دوشنبه با شدت کمتر در شمال شرق، برخی نقاط شرق، جنوب غرب و بخشهایی از جنوب کشور فعال خواهد بود.


وضعیت آب و هوای 27 فروردین/ فعالیت سامانه بارشی در عمده مناطق کشور+جدول

روز سه شنبه نیز درمناطقی از شمال شرق، شرق و زاگرس مرکزی وجنوبی افزایش ابر و رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. 

شدت بارش‌ها امروز در گلستان، خراسان شمالی، نیمه جنوبی لرستان، مرکزی، شمال خوزستان و شمال چهارمحال بختیاری و ارتفاعات البرز در تهران، البرز و قزوین است. همچنین امروز و فردا در نیمه شرقی و مناطقی از جنوب کشور گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی نقاط با گردوخاک همراه خواهد بود. 

لازم به ذکر است طی امروز و فردا به سبب نفوذ جریانات شمالی، دمای هوا در سواحل شرقی خزر و شمال شرق کشور بین ۴ تا ۸ درجه کاهش خواهد یافت. طی سه روز آینده خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها