کد خبر: ۴۱۸۷۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
یک روزنامه سعودی از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل آنکه از نخستین کسانی بوده که کشتار اخیر در «خان شیخون» سوریه را محکوم کرده، قدردانی و او را تحسین کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، روزنامه سعودی «مکه» در پی موضع‌گیری «بنیامین نتانیاهو»‌نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه بمباران «خان شیخون»، از وی تشکر کرد.

این روزنامه با انتشار یادداشتی با تیتر «متشکریم نتانیاهو» نوشت: بله ما از نتانیاهو متشکریم که از نخستین افرادی بود که جنایت خان شیخون در «إدلب» را محکوم و اعلام کرد: تصاویر منتشر شده از سوریه، احساسات هر انسانی را تحریک می‌کند و اسرائیل به شدت استفاده از سلاح شیمیایی به ویژه علیه شهروندان بی‌گناه را محکوم می‌کند.اسرائیل از ما انسانیت می‌خواهد!

نگارنده این یادداشت بدون اشاره به تلاش‌های ریاض و واشنگتن برای حفظ ثبات و امنیت رژیم صهیونیستی در منطقهریال نوشت: بله اسرائیل اکنون در دوره طلایی امنیت، ثبات، محاصره، ساخت دیوار حائل، غصب اراضی، شهرک‌سازی، اعمال تحریم‌های تحمیلی و زندانی کردن کودکان و خردسالان به سر می‌برد. اسرائیل تمام توان خود را در حالی جمع کرده است که ما عربها به جان هم افتاده‌ایم.

 نتانیاهو خواستار برقراری عدالت و قصاص شده است و از جامعه بین‌‌الملل می‌خواهد که وعده سال 2013 خود را عملی کند و کلیه سلاح‌های شیمیایی را از سوریه خارج کند.

در ادامه این یادداشت آمده است: 50 سال است که ما به عرب بودن خود می نازیم و صهیونیست‌ها و اسرائیل را تحقیر می‌کنیم...کشورهای عربی و اسلامی از پیشرفت جا مانده‌اند و چیزی جز جنگ و فقر نصیبشان نشده است. اما همان‌طور که نتانیاهو می‌گوید، کارهایی که اسرائیل کرده، جهان را تغییر می‌دهد. پیشرفت‌های اسرائیل در طب، ارتباطات، اینترنت..خیلی از مسائل را تغییر می‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها