يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۸۷۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
نیکزاد گفت: در جهت وحدت اصولگرایان و کمک به پیروزی نیروهای انقلاب از ثبت نام در انتخابات منصرف شدم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، علی نیکزاد در پیامی به مردم دلیل انصراف از نامزدی در انتخابات را اعلام کرد. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در جهت وحدت اصولگرایان و کمک به پیروزی نیروهای انقلاب از ثبت نام در انتخابات منصرف شدم اما نهایت امتنان و سپاسگزاری و تشکر را از تک تک خواهران و برادران گرامی اعلام می دارم.

از زحمتی که در این مدت برشما عزیزان دادم حلالیت می طلبم و امیدوارم در سنگر های دیگر در خدمت انقلاب، نظام اسلامی و آحاد مردم به خصوص محرومین باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها