أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۸۸۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
مشاور کارگردان و برنامه ریز فیلم "یتیم‌خانه‌ ایران" گفت: طی ملاقات‌هایی که با آقای طالبی داشته‌ام، وی کاملاً سلامت عمومی‌اش را به دست آورده و حتی شب ها به پیاده‌روی می رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان: حسن لفافیان در خصوص وضعیت جسمانی "ابوالقاسم طالبی"گفت: در حال حاضر وضعیت جسمانی آقای طالبی بسیار خوب است و تمامی مراحل درمان را مرتب و به خوبی پیگیری کرده و در خانه مشغول استراحت است.
 
وی ادامه داد: وی به صلاحدید پزشک تا اواسط شهریور به مصرف داروها و استراحت می‌پردازد تا پس از معاینه و به تشخیص پزشک در صورت نیاز برای عمل بعدی قلب اقدام کند.
 
مشاور کارگردان و برنامه ریز فیلم "یتیم‌خانه‌ ایران" تصریح کرد: طی ملاقات‌هایی که با آقای طالبی داشته‌ام، وی کاملاً سلامت عمومی‌اش را به دست آورده و حتی شب ها به پیاده‌روی می رود.
 
لفافیان با اشاره به نگارش فیلمنامه اثر جدید طالبی خاطرنشان کرد: پیش از ابتلا به این بیماری و عمل جراحی آقای طالبی مشغول نگارش فیلمنامه سریالی تاریخی بود و حتی برای نگارش دقیق و منسجم آن به شهر اصفهان رفته بود. هم اکنون نیز اطلاع دارم هر چند کمی با سرعت کمتر اما هنوز نگارش این فیلمنامه توسط وی ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها