امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۱۸۹۱۲
زمان انتشار: ۱۷:۰۷     ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
حسن عباسی در در دانشگاه بین‌الملل امام خمینی(ره):
این کارشناس سیاسی اظهار داشت: باید به دولت محترم گفت؛ برداشتن تهدیدهای نظامی کار شما نیست بلکه کار حاج قاسم سلیمانی‌ها، علی فدوی‌ها‌، پوردستان‌ها و حاجی‌زاده‌ها است، شما بهتر است وضعیت اشتغال و اقتصاد کشور را سامان بخشید.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حسن عباسی ظهر امروز در مراسم پیش به سوی جمهوری دوازدهم که توسط انجمن اسلامی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: تمام تمدن‌ها امروز تلاش می‌کنند که به دموکراسی دست یابند.

وی با بیان اینکه مدل‌های اقتصادی اجرا شده در دولت‌ کنونی از مدل‌های تجربه‌شده و زمین‌خورده دیگر جوامع است، افزود: جناح‌های سیاسی می‌آیند و شعارهای زیبا و مردمی و دینی می‌دهند اما در شیوه اجرا به روش‌های غربی متوسل می‌شوند.

عباسی ابراز کرد: دولت یازدهم در عرصه اقتصاد، مدل‌های ربایی و غربی را پیاده می‌کند به طوری که سال گذشته مراجع تقلید ۶۱ بار اعلام نگرانی کردند که سیستم بانکی ایران ربوی است.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: مراجع تقلید از جمله آیت‌الله جوادی آملی نسبت به ربوی بودن اقتصاد ایران ابراز نگرانی کردند و در دروس خارج به حال اقتصاد کشور گریه می‌کنند و این در حالی است که رییس بانک می‌گوید این گریه‌ها تحت تاثیر القای عوام است!

وی تصریح کرد: کاندیداها پشت تریبون شعارهای خوبی می‌دهند اما دولت را که به دست می‌گیرند از سیستم‌های ربوی برای اقتصاد کشور استفاده می‌کنند و آرام آرام از محوریت اسلام و جمهوری اسلامی ایران خارج می‌شوند و می بینیم که مدیران در تقابل با نظام قرار می‌گیرند که در نتیجه آن، خطر نفوذ پیش می‌آید.

عباسی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مبنای علوم انسانی غرب غیر توحیدی است، افزود: سیستم بورس به شکل  قمار است به طوری که ۱۸۰ هزار میلیارد تومان به شکل نامعلومی از بورس خارج می‌شود و در پی آن چهار وزیر دولت ابراز نگرانی کردند.

۹۵ درصد مشکلات اقتصادی به علت سوء مدیریت دولت است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ریزش دولت‌های بازرگان و بنی صدر به دلیل مشکل داشتن‌ آن‌ها با اساس نظام جمهوری اسلامی بود، گفت: مشکل دولت‌های ما این است که وقتی روی کار می‌آیند، انتظار دارند راهکارها در اختیار آن‌ها قرار گیرد و ایده و نظری برای اداره جامعه اسلامی پیاده نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: اقتصاد جهان ۶۱ هزار میلیارد دلار بدهی دارد که ۲۳ هزار میلیارد دلار آن مربوط به آمریکاست و امروز می‌بینیم که آمریکا به سیاست درهای بسته روی می آورد.

عباسی تاکید کرد: امروز در دوره جهاد کبیر قرار داریم و تنها راه پیشرفت کشور مقابله با نفوذ است اما جریانات سیاسی ما به گونه‌ای شده‌اند که در ظاهر دینی هستند اما در باطن اجرای امور را به دست تکنوکرات‌ها می‌دهند.

این کارشناس با بیان اینکه دغدغه مهم کنونی در کشور بیکاری و اشتغال است، تصریح کرد: دولت یازدهم علت بیکاری را به مسئله تحریم‌ها گره می‌زند در حالی که این ادعا بی معنی است چراکه تنها ۵ درصد از مشکلات اقتصادی مربوط به تحریم‌هاست و ۹۵ درصد آن مربوط به سوءمدیریت و مبانی غلط سیاسی است.

وی با اشاره به اینکه در جهان کشورها به جنگ اقتصادی روی آورده‌اند، تشریح کرد: امروز جنگ جدید بر سر پول و ارز است که تکانه‌های آن مهیب خواهد بود و نسل جدید باید خود را برای مقابله با آن آماده کند.

برداشتن تهدیدات نظامی کار حاج قاسم سلیمانی‌هاست

عباسی ادامه داد: وقتی دست به ایجاد اشتغال بزنیم اعلام جنگ به جهان کرده‌ایم زیرا آن‌ها نمی‌خواهند که ما پیشرفت کنیم و در صدد هستند با کالاهای خود بازارهای ما را تسخیر کنند.

این کارشناس سیاسی توضیح داد: استادان اقتصاد ما باید مدل‌های شکست خورده جوامع دیگر را دور بریزند و با  کمک حوزه علمیه مدل‌های جدید پیاده کنند.

عباسی اضافه کرد: دولت یازدهم وعده ۱۰۰ روزه حل مشکلات را به مردم داد اما امروز منکر آن شده و می‌گوید مگر من عقل نداشتم که بگویم ۱۰۰ روزه می‌شود مشکلات را حل کرد!

وی خاطرنشان کرد: دولت در جریان برجام همه چیز را فتح‌الفتوح و آفتاب تابان می‌دانست و حتی آب خوردن مردم را به آن گره زد.

این کارشناس سیاسی ابراز کرد: پس از شکست ایران در برجام، دولت دو راه را در پیش گرفت ابتدا گفت؛ رهبر انقلاب در جریان تمام جزئیات بوده است و بعد هم راه دیگری را پیش رو گرفت که هدف ما از مذاکرات گشایش اقتصادی نبوده است بلکه رفتیم تا سایه تهدیدات نظامی را از سر کشور برداریم.

عباسی در ادامه تاکید کرد: باید به دولت محترم گفت؛ برداشتن تهدیدهای نظامی کار شما نیست بلکه کار حاج قاسم سلیمانی‌ها، علی فدوی‌ها‌، پوردستان‌ها و حاجی‌زاده‌ها است، شما بهتر است وضعیت اشتغال و اقتصاد کشور را سامان بخشید.

سال گذشته به علت انتقاد از دولت یازده بار دادگاهی شدم

این کارشناس یادآور شد: من به عنوان مخالف این دولت سال گذشته یازده بار دادگاه رفتم و تاکنون رییس جمهور ۸ بار از من شکایت و ۵۲ بار به من توهین کرده است!

وی بیان کرد: جناح‌های سیاسی باید به جای تفکرات لیبرالی به سمت اسلامی بودن بروند و مبانی نظری خود را اصلاح کنند، وقتی سیاستمداران جریان اصلاحات در شبکه‌های معاند و ماهواره‌ای می‌گویند؛ جوانان ایران برای حمایت از بشار اسد به سوریه می‌روند باید گفت این جریان در کشور نباید مدعی شهدای مدافع حرم باشند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اهمیت شورای نگهبان و تایید صلاحیت افراد از سوی دستگاه‌های نظارتی گفت: جریان‌های حامی دموکراسی حتی در آمریکا نیز بدون سیستم نظارتی نیستند.

عباسی در خاتمه افزود: در دوره دوازدهم دولتی را می‎خواهیم که دارای مدیریتی قوی باشد و کاری کند که ریال در عرصه جهانی به جایگاه مناسبی برسد و سیستم مالی و پولی را اصلاح کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
۰
۰
ای کاش همه ی ملت جریان دیدار سال 65 روحانی با مقامات امریکایی واسراییلی را که دران حرفهای سخیف ودور از ذهنی به امام خمینی گفته بود می فهمیدند وشورای نگهبان این مساله را در احراز صلاحیت او در نظر می گرفت ان وقت رد صلاحیت احمدی نزاد وروحانی با هم ساده تر بود ودود عواقب بعدی وبه قهقرا بردن نظام توسط انها به چشم ملت نمی رفت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها