يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۸۹۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
به دنبال تداوم رفتار کینه توزانه احمد توکلی؛
من آقاي توكلي را به ديانت و انقلابي بودن قبول دارم، چرا [بعد از آنكه آن استعفا انجام شد] يك صفحه نامه نوشتيد (اشاره به نامه توكلي مبني بر لزوم عزل معاون صالحي و عدم كفايت استعفا) اين كافي نيست و بايد عزل شود؟ اين برخورد نوع دوم است. خدا با شما اینطور سختگیری کند خوشتان می آید؟ اگر مجلس بخواهد از مرکز پژوهشها تحقیق (در اين زمان رياست مركز پژوهشها با توكلي است) و تفحص کند شما اشکال ندارید؟ . . .
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دکتر مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس نهم در کانال تلگرامی اش نوشت:

متن زير بخشي از گزارش  جلسه ايست كه بعد از احضار هيئت رئيسه مجلس توسط رهبر معظم انقلاب، پس از توهين به رئيس جمهور وقت(احمدی نژاد) در مجلس، از سوي احمد توكلي بين نمايندگان توزيع شد!

رهبر معظم انقلاب:
"علنی بگویم که مجلس ظلم کرد و خلاف عدل کرد و گرفتار رذیلت شد؟! از آقای لاریجانی و معاونانش، ‌نواب رئیس گله دارم.

دیروز وقتی دو دو کردند، آقای لاریجانی باید صحبت آقای رئیس جمهور را متوقف می کرد و به جماعت اقلیتی که دو دو می کنند، حمله می کرد.

اینها مجلس را جلوی مردم بی آبرو می کنند. اینها که دو دو می کنند از نظر تعداد اقلیت اند. باید به اینها حمله می کردید. این اقلیت را به مردم معرفی کنید. باید آقای لاریجانی حمله می گردند به آنها.

برخورد با يك مقام دوجور است. نماينده قانونا حق دارد حرفش را بزند، منطقي و به دور از تهمت و جنجال حرفش را بزند. منتقد هستید از دولت، از رئیس جمهور می توانید بگوئید، حرفتان را بزنید و علاج جویانه وارد میدان شوید. یک جور هم برخورد خصمانه و کینه ورزانه است، معلوم است می خواهد ناخن بزند.

خوب اعتراض به آقاي صالحي اين بود كه چرا فلان كس را معاون كردي. استيضاح مي كنيد، من به استيضاح اعتراضي ندارم، گرچه استيضاح وزير خارجه در اين شرايط در مجموع مضر بود بلاشك به خصوص نزديك كنفرانس ضد تروريستي ولي من گفتم وارد نمي شوم استيضاح را موجب اشكال نمي دانم، مجلس اعتراض دارد و مي خواهد به اعتراض خويش جنبه عملي بدهد. ولي آنچه مورد اشكال بود ، آن معاون بود، وقتي كه اشكال منتفي شد و استعفا كرد، ديگر جاي ادامه نبود.

من آقاي توكلي را به ديانت و انقلابي بودن قبول دارم، سي سال ، سي و چند سال است كه او را به ديانت و انقلابي گري مي شناسم چرا [بعد از آنكه آن استعفا انجام شد] يك صفحه نامه نوشتيد [اشاره به نامه توكلي مبني بر لزوم عزل معاون صالحي و عدم كفايت استعفا]  اين كافي نيست و بايد عزل شود؟اين برخورد نوع دوم است. خدا با شما اینطور سختگیری کند خوشتان می آید؟ اگر مجلس بخواهد از مرکز پژوهشها تحقیق [در اين زمان رياست مركز پژوهشها با توكلي است] و تفحص کند شما اشکال ندارید؟ . . . 

من این رفتارها را نمی پسندم. این شأن شماها نیست. من جدا معترضم. این متناسب شما نیست. بساط این دو دوها را، ‌این هوچیگری ها را از مجلس جمع کنید. حیف است مجلس تبدیل شود به هر محل برای هوچیگری. این را نمی پسندم. آدم می تواند تعابیر تندتری هم نسبت به مجلس بکار ببرد. درست نیست که مجلس بنا کند هو کردن. این برای من قابل قبول نيست.

من از آقای لاریجانی و نواب رئیس هیئت رئیسه جدا توقع دارم که به نمایندگان بگویند هر کس دو دو کرد شناسایی کنند و به رئیس بگوئید. آنها را به مردم معرفی کنید. این بود عرض بنده.

شما می خواهید بگوئید مجلس با رئیس جمهور همراه نیست، خوب رأی ندهند، حرفش را نپذیرند. حق ندارند که به او توهین کنند.

برای دلگرم کردن مردم باید علنی (پوزش از رئیس جمهور) بگویید و صدا و سیما پخش کند همین امشب هم با آقای احمدی نژاد تماس بگیرید و دلجویی کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها