يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۸۹۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
طی نامه ای به حسن روحانی مطرح شد:
سید ابراهیم رئیسی طی نامه ای به حجت الاسلام حسن روحانی و انتقاد از نمایش های تبلیغاتی این روزهای رئیس جمهور نوشت: بنده و جنابعالی پیش از آنکه حقوقدان باشیم، هر دو مفتخر به کسوت روحانیت هستیم و این انتساب، ما را به رعایت امور اخلاقی بیش از دیگران ملزم و موظف می‌نماید.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سید ابراهیم رئیسی طی نامه ای به حجت الاسلام حسن روحانی و انتقاد از نمایش های تبلیغاتی این روزهای رئیس جمهور نوشت: بنده و جنابعالی پیش از آنکه حقوقدان باشیم، هر دو مفتخر به کسوت روحانیت هستیم و این انتساب، ما را به رعایت امور اخلاقی بیش از دیگران ملزم و موظف می‌نماید.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب‌ آقای روحانی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت؛

بنده و جنابعالی پیش از آنکه حقوقدان باشیم، هر دو مفتخر به کسوت روحانیت هستیم و این انتساب، ما را به رعایت امور اخلاقی بیش از دیگران ملزم و موظف می‌نماید.

اگر در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری، رقابت برای خدمت به مردم می‌باشد و همین مایه مباهات ماست، حیف است که به شائبه نمایش‌های تبلیغاتی که داوری دیگران را درباره ما مخدوش می‌کند، آلوده شود.

سیدابراهیم رئیسی

96/01/29
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
شایان
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۷ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
۰
۰
تنها کسی که از دولت روحانی سود بردن داداش حسین اش و دوستان و آشنایان و رفقا هستن.
صداو سیما هم که داره دولت رو تو کارش هم راهی میکنه ...پروژه ...افتتاح شد......سبد کالا (با دوماه دیرکرد از برنامه 5ماه اش....پادش
فرهنگیان دو هفته به انتخابات و یارانه 5میلیون افزایش یافت دوهفته به انتخابات...و..... صداوسیمای روحانی وشرکا.
تبلیغ زود هنگام اونم با بیت المال به اسم رئیس جمهور اما برای رئیس جمهوری شدن بنر هاشم که زدن زززیاد چرا قبلآ این همه نبود نوع بنر ها هم که مشخص این رو یه احمق هم می فهمه که بنر ه تبلیغاتی و با قبلی فرق میکنه.
بعد مثل این که آقای روحانی همه پروژها رو گذاشتن برای دو یک ماه مانده به انتابات افتتاح کنن . حتمآ قصدی هم نداشتن جان حسین فریدون.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها