أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۹۰۲۰
زمان انتشار: ۱۷:۱۳     ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
عضو کمیته بررسی تحصیل حسین فریدون از تخلف سازمان سنجش و دانشگاه شهید بهشتی در جذب برادر رئیس‌جمهور در این دانشگاه در مقطع دکتری خبر داد.

به گزارش پایگاه 598 ، سیدجواد ابطحی عضو کمیته بررسی تحصیل حسین فریدون در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، گفت: بررسی تحصیلی حسین فریدون در این کمیته پایان یافته و باید در صحن کمیسیون قرائت شود.

وی درباره گزارش کمیته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره تحصیل حسین فریدون، ادامه داد: براساس اسناد موجود، برخی تخلفات در سازمان سنجش و آموزش کشور و همچنین دانشگاه شهید بهشتی در روند جذب حسین فریدون در دانشگاه شهید بهشتی وجود دارد.

عضو کمیته بررسی تحصیل حسین فریدون در مجلس با بیان اینکه این گزارش شامل یک مقدمه، روند بررسی کار و نتیجه‌گیری است، تصریح کرد: گزارش بررسی تحصیل حسین فریدون در کمیته مربوطه قرائت شده و نظرات نهایی و تکمیلی اعضاء مطرح شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها