أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۹۰۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
تصاویری از قیچی کردن موهای چند پلیس زن در نیجریه توسط فرمانده آنان به موضوعی جنجالی تبدیل شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیـوز، به گزارش سایت رادیو فرانسه، پلیس راهنمایی و رانندگی نیجریه به‌ تازگی تصاویری در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده که نشان می‌دهد یکی از فرماندهان محلی نیروی پلیس در حال "بازرسی"موها و ناخن‌های افسران پلیس در یکی از مناطق این کشور است.

پس از اعتراض گسترده مردم به این اقدام، پلیس این تصاویر را از صفحه فیسبوک خود پاک کرد اما بسیاری از مردم این تصاویر را بازپخش کرده بودند.

این فرمانده خودش در حال قیچی کردن موی افسران زن است.

پس از چند روز و بالا گرفتن بیشتر اعتراض‌ها، پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد این فرمانده را به خاطر قیچی کردن تنبیه آمیز موهای زنان افسر تنبیه کرده است.

پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرده است اقدام این فرمانده غیرقابل قبول است. در قوانین داخلی پلیس نیجریه، اشاره‌ای به بلندی قانونی موهای زنان افسر نشده است، اما تاکید شده است که میزان موها باید به قدری باشد که وارد کلاه نظامی بشود.
این فرمانده محلی پلیس راهنمایی و رانندگی تاکنون در این زمینه اظهارنظری نکرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها