أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۹۱۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
بازهم بی حرمتی به مسافران ایرانی؛
ولی داداشی نماینده آستارا در مجلس دهم، صبح امروز(سه‌شنبه 29 فروردین) در صحن علنی امروز مجلس در اخطاری گفت: زنان ایرانی را به بهانه بازرسی در فرودگاه تفلیس در ملأ عام برهنه کرده‌اند. وی افزود: غیرت و شرف ایرانی کجا رفته است؟ تا چه زمانی برای برخورد خصومت‌آمیز برخی دولت‌ها با شهروندانمان انفعالی برخورد کنیم.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دیروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ولی داداشی نماینده مرم آستارا در تذکر شفاهی گفت: زنان ایرانی را به بهانه بازرسی در فرودگاه تفلیس در ملأ عام برهنه کرده‌اند. وی افزود: غیرت و شرف ایرانی کجا رفته است؟ تا چه زمانی برای برخورد خصومت‌آمیز برخی دولت‌ها با شهروندانمان انفعالی برخورد کنیم. نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی از دستگاه سیاست خارجی کشور خواست این موضوع را پیگیری و نتیجه را به مجلس ارائه دهند.

با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه به بعضی از سخنان رئیس جمهور روحانی در رابطه با پاسپورت و عزت ایرانی و وعده هایی که در این زمینه داده است و جمله معروف " عزت را به پاسپورت ایرانی باز می گردانیم" اشاره میکینیم:


9 خرداد 92
حسن روحانی در شبکه جهانی جام‌جم: قول می‌دهم که احترام را به پاسپورت ایرانی برگردانم؛  ارزش پاسپورت ایرانی در خارج از کشور علامت نوع رابطه ما با دنیاست. اگر روابط ما با آن کشورها صمیمی و در راستای ایجاد احترام باشد و بر مبنای احترام متقابل روابط گرمی با آنها داشته باشیم می‌توان به ارزش پاسپورت پی برد.
* منبع انتخاب

22فروردین 94
ماجرای تعرض یا تجاوز دو مامور فرودگاه جده عربستان و پس از بازگشت از عمره به دو نوجوان ایرانی، هنوز به نتایج روشنی نرسیده است. وزارت امور خارجه تایید کرده که این دو نوجوان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند.
* منبع انتخاب

12 اسفند 95
به گزارش ایرنا، طی دو روز اخیر فیلمی در فضاهای مجازی منتشر شده که در آن تعدادی از افراد مورد بی احترامی و ضرب و شتم قرار می گیرند. محمد ابراهیم طاهریان فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه از پیگیری جدی فیلم ضرب و شتم و بی احترامی به اتباع ایرانی در مرز بازرگان (گوربولاغ ترکیه) خبر داد.
* منبع باشگاه خبرنگاران جوان

6 بهمن 95
فرمان اجرایی ترامپ : ممنوعیت صدور ویزای آمریکا برای ایرانی ها/ بر اساس فرامین جدید ترامپ، صدور ویزا  برای شهروندان این 7 کشور در سفارت خانه های آمریکا ممنوع خواهد شد تا قوانین جدید صدور ویزا آمریکا به مورد اجرا در آید.
*منبع عصرایران

29 فروردین 96
نماینده آستارا در مجلس در اخطار به دستگاه سیاست خارجی کشور: زنان ایرانی را به بهانه بازرسی در فرودگاه تفلیس گرجستان در ملأ عام لخت کرده‌اند/ غیرت و شرف ایرانی کجا رفته است؟ تا چه زمانی برای برخورد خصومت‌آمیز برخی دولت‌ها با شهروندانمان انفعالی برخورد کنیم.
*منبع فارس نیوز

در آخرین رده بندی اعتبارسنجی پاسپورت کشورها، منتشرشده توسط موسسه (Nomad Capitalist) پاسپورت ایرانی در رده ۱۹۱ از 199 قرارگرفت.
*منبع نومد کپیتالیست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
۲
۰
جناب داداشی مثل اینکه شما خواب تشریف داشتید . خیلی وقت است که دارند غیرت ایرانی را میگیرند . سری به خیابانها و پاساژها بزنید و وضعیت بد حجاب خانمهای مسلمانمان را ببینید انوقت خواهید فهمید وقتی خودمان به حجاب اهمیت نمیدهیم از غریبه چه توقعی میتوان داشت . بی غیرت شده ایم و دست انهایی را که غیرت دارند بسته اند .
پاسخ
دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
۱
۰
وزارت خارجه مگه تعطیل نیست ؟ چرا با این حرف ها می خواید برای آقایون کار ایجاد کنید پیگیری این کارا با وزارت خارجه نیست بیخود پیگیری نکنید *
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها