أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۹۱۳۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکایت حسین فریدون از خود گفت: با توجه به مسائلی که از گذشته در رسانه‌ها و همچنین در میان حقوق‌دانان مطرح بود، متأسفانه در دولت روحانی باندهای قدرت و ثروت یکی شده‌اند.

به گزارش پایگاه 598 ، سید محمدجواد ابطحی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اصفهان اظهار کرد: رانت‌خواری و توسل به قدرت سیاسی برای افزایش ثروت یکی از مشکلات تهدیدکننده اقتصاد کشور است.

وی افزود: در دوره‌های مختلف افرادی با نزدیک شدن به بدنه دولت، از موقعیت خود سوءاستفاده کرده و منافعی را برای خود و گروه خود به دست آورده‌اند، منافعی که با جرم به دست آمده و ناروا است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکایت حسین فریدون از خود گفت: با توجه به مسائلی که از گذشته در رسانه‌ها و همچنین در میان حقوق‌دانان مطرح بود، متأسفانه در دولت روحانی باندهای قدرت و ثروت یکی شده‌اند.

وی ادامه داد: به شخصی از طرف دولت توصیه می‌شود که پستی را بگیرد و در قبال آن هوای یک مسؤول را داشته باشد؛ در قبال چنین موضوعی عدم برخورد قوه قضائیه با تخلف در مواردی همچون صندوق ذخیره فرهنگیان، بانک ملی، بنیاد شهید، بانک دی و ... اعتماد مردم به نظام و کارگزاران آن را کاهش خواهد داد.

ابطحی خاطرنشان کرد: در راستای انجام وظایف نمایندگی خود پس از اطلاع از برخی مسائلی که مفسدان اقتصادی پرونده‌دار با مسؤولان سیاسی حکومتی داشتند، موضوع فساد را برای ورود قوه قضائیه به این مسأله مطرح کردم؛ همچنین از رئیس جمهور خواستم تا خود را از حمایت افرادی که در اموال عمومی تصرف دارند و یا مرتکب جرم شده‌اند، مبری کند.

وی اذعان داشت: مصاحبه‌ای که در اواخر سال گذشته با یکی از رسانه‌ها انجام دادم مورد ایراد حسین فریدون واقع شده و او از بنده به دادسرای رسانه شکایت کرده است؛ این موضوع در حال حاضر به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع داده شده که اگر این هیأت حرف فریدون را حجت دید من در دادسرا حاضر و از خود دفاع خواهم کرد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر با شکایت فریدون علیه من و امثال من مشکلات مملکت حل می‌شود و اقتصاد از وضعیت کنونی نجات پیدا می‌کند، بنده حاضرم زندان را هم تحمل کنم تا فشار اقتصادی بر مردم کاهش پیدا کند و روند امور سالم شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها