يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۹۱۴۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
بارسلونا که در دیدار رفت در حالی که در تورین حرفی برای گفتن نداشت و با 3 گل مغلوب بانوی پیر شده در مصاف برگشت به دنبال جبران شکست و صعود به نیمه نهایی بود.
به گزارش پایگاه 598، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدارهای برگشت از ساعت 23 و 15 دقیقه بارسلونا در نیوکمپ به مصاف یوونتوس رفت و در دیگر دیدار با 5 دقیقه تاخیر از ساعت 23 و 20 دقیقه موناکو در استادیوم لویی دوم میزبان دورتموند بود.
 
بارسلونا که در دیدار رفت در حالی که در تورین حرفی برای گفتن نداشت و با 3 گل مغلوب بانوی پیر شده در مصاف برگشت به دنبال جبران شکست و صعود به نیمه نهایی بود.
 
با آغاز بازی در نیمه اول بارسا به سرعت در زمین یووه حاضر شد اما یووه هم در 10 دقیقه اول به خوبی شاگردان انریکه را کنترل کرد در ادامه این بارسا بود که کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و تا دقیقه 35 این روند ادامه داشت و شاگردان آلگری تنها روی ضد حملات نصف و نیمه فرصت حضور روی دروازه ترشتگن را پیدا می کرد که به لحاظ سنگین حرکت کردن هیگواین نتوانست خطر جدی را خلق کند تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد.
 
در نیمه دوم یووه با تجمع در زمین خودی در حملات بارسا و مثلث MSN اخلال ایجاد کرد و تا دقیقه 80 نتوانست روی درواز بارسا حضور محسوسی داشته باشد در ادامه تعویض‌های آلگری برای استحکام خط دفاع ایجاد شد و تغییر های بارسا برای ایجاد قدرت در خط حمله  
 
دیدار رفت با نتیجه 3 بر صفر به سود یوونتوس خاتمه یافته بود.
 
دیدار برگشت با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.
 
در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت یوونتوس با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

 
در دیگر دیدار مهم امشب دورتموند که در خانه مغلوب موناکو شده بود برای بازگشت به بازی پا به نبردگاه لویی دوم گداشته بود اما این دیدار که به دلیل مسائل امنیتی با 5 دقیقه آغاز شد با حملات سریام آور موناکو آغاز شد و نماینده فرانسه در دقیقه 3 توسط ام‌بامپه به گل رسید. در ادامه بازهم موناکو مدیریت لحظات بازی را در اختیار داشت و گل دوم را به ثم رساند تا نیمه اول با برتری میزبان خاتمه یابد.
 
در نیمه دوم دورتموند بهتر بازی کرد و توسط رویس یکی از گل‌ها را جبران کرد اما در نهایت به دلیل شکست در دو بازی رفت و برگشت از حضور در نیمه نهایی باز ماند تا نماینده شگفتی ساز فرانسه راهی نیمه نهایی شود.
 
دیدار رفت با نتیجه 3 بر 2  به سود موناکو خاتمه یافته بود.
 
دیدار برگشت با نتیجه 3 بر یک به سود موناکو خاتمه یافت.
 
برای موناکو ام‌بامپه 3، فالکاو 17 و جرمیان 81 گلزنی کردند و تک گل دورتموند را رویس در دقیقه 43 به ثمر رساند.
 
در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت موناکو با نتیجه 6 بر 3  به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها