أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۹۱۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
حضور کوه‌های یخ گردشگران را به سواحل کانادا کشانده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: حضور اولین بخش از کوه‌های یخ در شهر «نیوفاندلند»، گردشگران را به سمت این شهر کشاند.

بر اساس گزارش cbcnews، این شهر کوچک در کانادا به لطف حضور این کوه‌های یخی به یکی از توریست‌خیزترین مناطق کانادا تبدیل شده است.

روزهای آخر تعطیلات عید پاک، بزرگراه جنوب سواحل  شهر «فریلند»(Ferryland) شاهد حضور پرترافیک عکاسان - حرفه‌ای یا آماتور - و گردشگران بیشماری شد که برای دیدن این صحنه کمیاب حضور پیدا کرده بودند.
 

طبق این گزارش منطقه‌ای در سواحل «نیوفاندلند» و «لابرادور» است که به دلیل عبور تکه‌های بزرگ یخ به زبان محاوره به عنوان «کوچه کوه یخ» شناخته می‌شود.

کوه‌های یخ که از قطب شمال به این سمت می‌آیند اغلب در اواخر بهار و اوایل تابستان به این منطقه می‌رسند اما این مورد به نظر می‌رسد نتوانسته تا آن موقع صبر کند و با آمدنش فرصت خوبی برای گردشگران فراهم آورده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها