يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۹۱۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
بر اساس آمار گمرک در سال 95، بیش از 23 هزار و 812 تن انواع لوبیا از کشورهای مختلف وارد ایران شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، براساس آمار گمرک در سال 95، بیش از 23 هزار و 812 تن انواع لوبیا از جمله لوبیا چیتی، لوبیا قرمز، لوبیا سفید و لوبیا چشم بلبلی از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.

براساس واردات این حجم لوبیا، حدود 27 میلیون و 464 هزار و 322 دلار، ارز از کشور خارج شده است.

لازم به ذکر است که ارزش ریالی این میزان واردات، بالغ بر 86 میلیارد و 9 میلیون و 322 هزار و 795 تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

گفتنی است لوبیا از کشورهای چین، امارات متحده عربی، پاکستان، اتیوپی، استرالیا، سوئیس، ازبکستان، ترکیه و قرقیزستان وارد کشور شده است. 

در میان کشورهای صادرکننده لوبیا به ایران، چین با صادرات بیش از 5 هزار تن انواع لوبیا به کشور، درآمد 6 میلیون و 197 هزار و 959 دلاری را نصیب خود کرده است.


واردات لوبیا 27 میلیون دلاری شد/ غذای ایرانی با طعم لوبیای چینی + جدول

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها