يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۹۲۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
رئیس جمهور ترکیه گفت باراک اوباما، آنها را درباره عدم حمایت از گروه تروریستی پ.ک.ک فریب داده بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد «باراک اوباما» همتای پیشین آمریکایی‌اش آنها را درباره مقابله با گروه تروریستی «پ.ک.ک» (حزب کارگران کردستان) فریب داده است.

به نوشته روزنامه «حریت» اردوغان با اشاره به روابط بهتر با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: «ما با رئیس جمهور اوباما توافق دوجانبه‌ای بر سر پ.ک.ک داشتیم اما اوباما ما را فریب داد. گمان نمی‌کنم دولت ترامپ چنین کاری کند.»

وی تاکید کرد اوباما از توافق برای مقابله با پ.ک.ک تبعیت نکرده و به حمایت از آنها پرداخت.

این اظهارات رئیس جمهور ترکیه در ادامه آن مطرح می‌شود که وی از رویکرد ترامپ در قبال مسائل مختلف منطقه‌ای تعریف و تمجید کرده بود.

آنکارا و واشنگتن گروه پ.ک.ک را یک سازمان تروریستی اعلام کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها