يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۹۲۳۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
با شکست تیم استقلال مقابل تراکتورسازی آبی‌پوشان بعد از یازده هفته شکست خوردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید و این شکست بعد از یازده هفته برای تیم علیرضا منصوریان رخ داد. آبی‌پوشان آخرین بار در لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر شکست خورده بودند.

همچنین تیم استقلال رکوردی را در لیگ به نام خود ثبت کرده بود که بجز بازی مقابل پرسپولیس (دربی رفت) و دیدار مقابل صبا در جام حذفی در تمامی بازی‌ها موفق به گلزنی شده بود؛ البته آبی‌پوشان مقابل السد قطر نیز به تساوی بدون گل رسیده بودند که در آن مسابقه با پنالتی به دور بعد صعود کردند به این ترتیب استقلالی‌ها بعد از مدت‌ها موفق نشدند در یک بازی گلزنی کنند که شاگردان منصوریان در مقابل تراکتورسازی این رکورد را از دست دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها