أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۹۲۳۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
«سید وحید موسویان» مسئول ستاد جوانان حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی شد
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «سیدوحید موسویان» به‌عنوان مسئول ستاد جوانان حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب شد.

در همین زمینه سید وحید موسویان در گفت‌وگو با فارس، از آغاز به کار «ستاد رویش» برای بهره‌گیری از ظرفیت جوانان فعال سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه از رویکردهای اصلی برنامه دولت کار و کرامت حجت‌‌الاسلام والمسلمین رئیسی گره‌گشایی و حل معضلات جوانان به‌ویژه اشتغال و ازدواج است، این ستاد فعالیت‌های خود را در این زمینه پیش خواهد برد.

مسئول ستاد جوانان حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی بابیان اینکه ستاد رویش با هدف بهره‌گیری از جوانان سراسر کشور برای تحقق جبهه اصلی پیشرفت و کار و کرامت در کشور تشکیل شده است، افزود: علاج کار کشور باز کردن میدان برای حضور جوانان پرانگیزه است.

وی ضمن انتقاد از حرکت کند، بدون تحرک و بدون انگیزه مدیریت اجرایی فعلی و رکود مدیریتی به نقش‌آفرینی جوانان در عرصه دفاع مقدس، فتنه 88 و عرصه‌های پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: کشور در حال حاضر به یک دولت کارآمد و انقلابی با پشتیبانی جوانان نیاز دارد.

مسئول ستاد جوانان حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: با توجه به برنامه‌های تدوین شده برای مسائل اصلی جوانان در این ستاد اعم از مساله اشتغال، مسکن و ازدواج، پیش‌بینی می‌کنیم این ستاد با استقبال ویژه‌ای از سوی جوانان روبرو شود، کما اینکه از زمان مطرح شدن نام آقای رئیسی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری، شاهد این استقبال خاص جوانانه بوده‌ایم.

موسویان همچنین یادآور شد: به زودی برنامه‌های این ستاد در نشست خبری اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها