يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۹۳۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
عضو فعلی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بنده هیچ مشکلی نداشتم و به همین دلیل، صلاحیت بنده در هیئت اجرایی تأیید شد، گفت: اما گویا شبهه ای که مدت هاست گریبان گیر ماست باز هم دردسر ساز شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، عضو فعلی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بنده هیچ مشکلی نداشتم و به همین دلیل، صلاحیت بنده در هیئت اجرایی تأیید شد، گفت: اما گویا شبهه ای که مدت هاست گریبان گیر ماست باز هم دردسر ساز شده است.

 مطابق اخبار رسیده  علیرضا دبیر در استعلام 4 گانه از قوه قضائیه، ناجا، ثبت احوال و اطلاعات، تایید شده است.

وی با بیان اینکه بنده هیچ مشکلی نداشتم و به همین دلیل، صلاحیت بنده در هیئت اجرایی تأیید شد، گفت: اما گویا شبهه ای که مدت هاست گریبان گیر ماست باز هم دردسر ساز شده است.

دبیر ادامه داد: کشورهای دیگر برای قهرمانان المپیک مجوز اقامت صادر می کنند تا هم تردد آنان را در آن کشور بیشتر کنند و هم به مرور زمان آنها را جذب کنند و این در حالی است که بنده از این امکان استفاده نکردم و در خدمت کشور خودم بودم.

وی گفت: توقع از مراجع ذی صلاح، استعلام دقیق و به موقع از وزارت خارجه و سایر نهادها بود تا این شبهات پیرامون کسی که برای این مرز و بوم افتخارآفرینی کرده پیش نیاید.

عضو فعلی شورای شهر تهران گفت: علی ایحال امیدوارم این مشکل نیز مرتفع شود و با رفع این شبهه کماکان توفیق خدمت داشته باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عباس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۰
اگه خدمته واقعا خب سنگر خدمت شما در حوزه کشتی که تخصص شماست هم منطقی تر موثرتر وتوجیه پذیرتراست پس لطفا ردای خدمت در جایگاه رو لطفا تغییر بدهعلیرضای قهرمان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها